شهیدی‌فرد با «من ایرانم» روی آنتن آمد | برنامه‌ای برای آرامش‌بخشی به مردم

همشهری آنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 19:47
محمدرضا شهیدی فرد از امشب با برنامه «من ایرانم» به شبکه نسیم می آید. با توجه به شروع جنگ رسانه ملی در جدول پخش برنامه های خود تغییراتی داده است.

همشهری آنلاین: برنامه «من ایرانم» با اجرای محمدرضا شهیدی فرد با توجه به بحران‌ها و نیازها و چالش های مردم روی آنتن شبکه نسیم می رود.

شهیدی فرد در این برنامه گفتگومحور سراغ موضوعات و راه حل هایی برای آرام بخشی و آگاه سازی افراد جامعه در موقعیت های بحران می رود که با توجه به تجاوز صهیونیستی - آمریکایی به کشورمان پیش آمده است.

پرداختن به برخی موارد اجتماعی، مسائل روز، بهداشت روان و مسائل فرهنگی از دیگر موضوعات این برنامه است.

شهیدی فرد از ابتدای ماه مبارک رمضان اجرای «پریزاد» را بر عهده داشت که با توجه به فضای کنونی کشور و نیاز مخاطب به برخی موارد آموزشی، اجرای برنامه جدیدی را آغاز کرده است.

البته «پریزاد» نیز با رویکردی تازه ادامه خواهد داشت.

«من ایرانم» از امروز پنجشنبه ۱۴ اسفند ساعت ۲۲ از شبکه نسیم پخش می شود

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.