اصابت پهپاد سپاه به نفتکش متخلّف آمریکایی در خلیج فارس

الف شنبه 16 اسفند 1404 - 18:07
نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از هدف قراردادن نفتکش متخلّف آمریکایی در خلیج فارس خبر داد.

به گزارش تسنیم، نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی اعلام کرد: ظهر امروز (شنبه) یک فروند نفتکش با نام تجاری "Louise p "با پرچم جزایر (مارشال) به‌عنوان یکی از دارایی‌های آمریکای تروریست در میانه خلیج فارس مورد اصابت یک فروند پهپاد انهدامی قرار گرفت.

 قبلاً هم نیروی دریایی سپاه اعلام ‌کرده بود که تمامی دارایی‌های رژیم کودک‌کش صهیونیستی و آمریکای تروریست در منطقه اهداف مشروعی برای نیروهای مسلح جمهوری اسلامی هستند.

منبع خبر "الف" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.