تماس عربستان سعودی با ایران برای کاهش تنش

عصر ایران شنبه 16 اسفند 1404 - 17:30
مقامات سعودی در روزهای اخیر به طور گسترده از کانال‌های دیپلماتیک غیررسمی خود با ایران برای کاهش تنش‌ها و جلوگیری از تشدید درگیری استفاده کرده‌اند.

بلومبرگ نوشت: عربستان سعودی برای کاهش تنش، تماس‌ها با ایران را تشدید می‌کند.

به گزارش عصرایران، بلومبرگ روز جمعه به نقل از چندین مقام اروپایی گزارش داد عربستان سعودی برای کمک به مهار جنگ در خاورمیانه، تماس‌های مستقیم خود با ایران را افزایش داده است.

این گزارش حاکی از آن است مقامات سعودی در روزهای اخیر به طور گسترده از کانال‌های دیپلماتیک غیررسمی خود با ایران برای کاهش تنش‌ها و جلوگیری از تشدید درگیری استفاده کرده‌اند.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.