بازدید وزیر صمت از روند فعالیت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 16:21
وزیر صنعت، معدن و تجارت با حضور در سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان، ضمن بررسی روند فعالیت این سازمان برای نظارت بر تامین و قیمت کالا‌های اساسی، اولویت وزارت صمت را ادامه روند تولید و تامین کالا‌های اساسی عنوان کرد.

بازدید وزیر صمت از روند فعالیت سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولید کنندگان

به گزارش خبرنگار تحریریه صنعت خبرگزاری صدا و سیما، سید محمد اتابک با اشاره به اولویت این وزارتخانه برای تداوم تولید، گفت: در درجه اول تلاش می‌کنیم در شرایط فعلی روند تولید حفظ شود تا قفسه‌های فروشگاه‌ها از هیچ کالایی خالی نماند.

وی افزود: من از تمام تولیدکنندگان تشکر می‌کنم که در این ایام تعطیل با تمام توان پای کار بودند و تولید خود را ادامه داده و حتی روند کاری خود را در ۳ شیفت برای تامین کالا‌ها ادامه می‌دهند. 

وزیر صمت افزود: تامین کالا‌های اساسی در وضع خوبی قرار دارد و هیچ نگرانی از بابت کمبود کالا وجود ندارد، با همکاری وزارت جهاد کشاورزی تمهیدات لازم برای ورود کالا‌ها داده شده و ماهم تا جایی که بتوانیم به این روند کمک خواهیم کرد.

اتابک با اشاره به نظارت مستمر بر تولید و توزیع کالا در کشور گفت: اکثر تولیدکنندگان، توزیع کنندگان و کسبه محترم موضوع ثبات قیمت‌ها را رعایت می‌کنند و اتاق اصناف بصورت مستمر بر این موضوع نظارت دارد.

وی ادامه داد: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندکان بر حسب وظیفه ذاتی خود مبنی بر نظارت مستمر بر بازار با معدود موارد تخلف با جدیت برخورد خواهد کرد و در صورت نیاز پرونده تعزیراتی تشکیل خواهد شد.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.