تصمیم وزارت علوم برای آموزش دانشگاه‌ها اعلام شد

خبرآنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 14:59
کلاس‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا پایان سال مجازی شد.

به گزارش خبرآنلاین، وزارت علوم اعلام‌کرد: کلاس‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا پایان سال جاری (۱۴۰۴) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

مهر نوشت: ضمن عرض تسلیت مجدد شهادت رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (قدس سره) و جمعی از هموطنان عزیز در جریان تجاوز دشمنان خبیث به کشور عزیزمان و باتوجه به تداوم این تجاوزات، به استحضار می‌رساند مطابق با مصوبه امروز (۱۶ اسفند) شورای معاونین وزارت علوم تحقیقات و فناوری، کلاس‌های دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی تا پایان سال جاری (۱۴۰۴) به صورت مجازی برگزار می‌شود.

لازم است تمهیدات لازم توسط دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی جهت اقدامات جبرانی برای دانشجویانی که امکان اتصال به کلاس مجازی را ندارند، پیش بینی شود. در صورت وجود شرایط خاص در دانشگاه‌ها و موسسات، اتخاذ تصمیم متناسب با مقتضیات و شرایط منطقه‌ای، بر اساس نظر کارگروه مدیریت استانی آموزش عالی بلامانع است.

۴۷۲۳۶

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.