نیرو‌های مسلح، منافع کشور‌های همسایه را محترم می‌شمارند

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 14:06
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا اعلام کرد: پیرو فرمایشات ریاست محترم جمهوری، نیرو‌های مسلح برای چندمین بار اعلام می‌کنند منافع و حاکمیت ملی کشور‌های همسایه را محترم می‌شمارند و تاکنون نیز هیچ تعرضی به آنها نداشته‌اند.

فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم الانبیا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، پیام فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء (ص) به شرح ذیل است:

سم الله الرحمن الرحیم

پیرو فرمایشات ریاست محترم جمهوری نیرو‌های مسلح برای چندمین بار اعلام می کنند منافع و حاکمیت ملی کشور‌های همسایه را محترم می‌شمارند و تاکنون نیز هیچ تعرضی به آنها نداشته‌اند لیکن در تداوم اقدامات هجومی قبلی تمام پایگاه‌های نظامی و منافع آمریکای جنایتکار و رژیم جعلی صهیونیستی در زمین و دریا و فضا در منطقه به عنوان هدف اصلی زیر ضربات کوبنده و سهمگین نیرو‌های مسلح مقتدر جمهوری اسلامی ایران قرار خواهد گرفت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.