هشدار وزارت اطلاعات به ستون پنجم دشمن در ایران

صدا و سیما شنبه 16 اسفند 1404 - 11:42
وزارت اطلاعات به ستون پنجم دشمن در ایران هشدار داد: به شبکه‌های تروریستی ماهواره‌ای تصویر ارسال کنید با شدت عمل برخورد خواهیم کرد.

هشدار وزارت اطلاعات به ستون پنجم دشمن در ایران

 

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران در پیام خود این‌طور آورده است:

معدود مزدوران آمریکایی -صهیونى با تصویربرداری از مکان‌های مورد اصابت قرار گرفته و ارسال آنها به شبکه‌های تروریستی ماهواره‌ای، صفحات مجازی و انسان رسانه‌های دشمن، به عنوان ستون پنجم رژیم صهیونی و چشم آنها در داخل کشور اقدام می‌کنند.

ضمن هشدار به این «سربازان اسرائیل»، به شما ملت شریف تعهد می‌دهیم اعمال ایشان را تحت رصد قرار داده و بر طبق ماده ۴ «قانون تشدید مجازات و همکاری با رژیم صهیونیستی و کشور‌های متخاصم»، با شدت عمل با آنان برخورد خواهد شد.

از شما ملت همیشه در صحنه نیز تقاضا داریم برای کمک به امنیت کشور، در صورت اطلاع از موارد مذکور، مراتب را از طریق درگاه رسمی ستاد خبری وزارت اطلاعات در پیام رسان‌های فارسی ایتا، بله و روبیکا به آدرس @admin_vaja۱۱۳ ارسال فرمایید. *

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.