سپاه: یک نفتکش متخلف دقایقی قبل مورد اصابت پهپاد قرار گرفت

خبرگزاری مهر شنبه 16 اسفند 1404 - 11:07
️صبح امروز یک فروند نفتکش در پی بی‌توجهی به هشدارهای مکرر نیروی دریایی سپاه مبنی بر منع تردد و نا ایمن بودن تنگه هرمز مورد اصابت یک فروند پهپاد انهدامی قرار گرفت.

️به گزارش خبرگزاری مهر، صبح امروز یک فروند نفتکش با نام تجاری prima در پی بی‌توجهی به هشدارهای مکرر نیروی دریایی سپاه مبنی بر منع تردد و نا ایمن بودن تنگه هرمز مورد اصابت یک فروند پهپاد انهدامی قرار گرفت.

️شایان ذکر است تنگه راهبردی هرمز هشتمین روز است که بدلیل تجاوز خبیثانه تروریست های امریکایی و شهادت قائد امت اسلامی و تجاوز به منطقه خلیج فارس و تنگه هرمز تحت کنترل بوده و نفتکش ها و شناورهای تجاری همپیمان کشورهای متخاصم اجازه عبور از این تنگه را ندارند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.