هجوم گسترده ارتش ایران به پایگاه های آمریکایی و اراضی اشغالی

همشهری آنلاین شنبه 16 اسفند 1404 - 09:21
ارتش جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: نیروی دریایی ارتش با موج گسترده حمله پهپادی، پایگاه‌های آمریکا و سرزمین های اشغالی را هدف آتش پرحجم خود قرار داد.

به گزارش همشهری آنلاین، ارتش جمهوری اسلامی ایران روز شنبه ۱۶ اسفندماه ۱۴۰۴ در اطلاعیه ۱۵ خود اعلام کرد: از بامداد امروز تا ساعتی پیش، نیروی دریایی ارتش با موج گسترده حمله پهپادی، محل تجمع و پایگاههای آمریکا در منهاد ابوظبی، کمپ العدیری کویت و رادارهای کربن‌پایه تأسیسات راهبردی سدوت میچا در سرزمین های اشغالی رژیم صهیونی را هدف آتش پرحجم خود قرار داد.

در این اطلاعیه آمده است: خون پاک همرزمان شهید و عزیز ناو دنا در شریان های دریادلان ارتش جریان دارد و این نبرد تا پشیمان ساختن دشمن زبون ادامه خواهد داشت.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.