دو پرچم آمریکا و رژیم صهیونیستی حق اهتزاز در این منطقه را ندارند

خبرگزاری مهر جمعه 15 اسفند 1404 - 23:02
سخنگوی ارشد نیروهای مسلح گفت: در این منطقه، تنها دو پرچم حق ندارند به اهتزاز درآیند؛ یکی پرچم آمریکا و دیگری پرچم رژیم صهیونیستی.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابوالفضل شکارچی، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح، در گفتگویی تلویزیونی به تهدید کشتی‌های وابسته به رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی در منطقه پرداخت و اظهار داشت: در صورتی که کشتی‌های وابسته به رژیم آمریکا و رژیم صهیونیستی بخواهند در منطقه تردد کنند، ما واکنش قاطع خواهیم داشت. در این منطقه، تنها دو پرچم حق ندارند به اهتزاز درآیند؛ یکی پرچم آمریکا و دیگری پرچم رژیم صهیونیستی. تمام کشورهای دنیا می‌توانند از اینجا عبور کنند، اما در شرایط جنگی نمی‌توانیم تضمین کنیم که مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد، چرا که ما در حال جنگ با آمریکا و اسرائیل هستیم.
وی با تأکید بر لزوم همکاری کشورهای منطقه در مقابله با تهدیدات خارجی، افزود: آمریکا و اسرائیل تجاوز را آغاز کرده‌اند و این دو رژیم هستند که ناامنی را برای کشورهای منطقه به ارمغان آورده‌اند. امروز باید کشورهای منطقه دست به دست هم دهند تا پایگاه‌های آمریکا را از منطقه خارج کنند.

سردار شکارچی در ادامه با اشاره به راهبردهای آمریکا در منطقه غرب آسیا گفت: آمریکا با راهبردی خطرناک به دنبال ایجاد جنگ در این منطقه است. در این راهبرد، هر گلوله‌ای که شلیک شود، مسلمانان کشته می‌شوند. ما مسلمانان باید متحد شویم و از پیاده‌سازی این نقشه‌های آمریکا جلوگیری کنیم.

وی تأکید کرد: موجودیت آمریکا در منطقه غرب آسیا به معنای ایجاد ناامنی برای همه ملت‌ها و کشورهای این منطقه است. ما امروز در خط مقدم جهان اسلام قرار داریم و باید تمامی کشورهای منطقه با ما هم‌پیمان شوند و در دفاع از امنیت خود متحد گردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.