سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در تماسهای تلفنی جداگانه، با «سوبرامانیام جایشانکار» وزیر امور خارجه هند و «ویجیتا هرات» وزیر امور خارجه سریلانکا در خصوص تحولات منطقه متعاقب تجاوز نظامی رژیم صهیونیستی و آمریکا علیه ایران و مناسبات دو جانبه گفتوگو کرد.
پایگاه خبری تحلیلی نامه نیوز (namehnews.com) :
به گزارش نامهنیوز، وزیر امور خارجه کشورمان ضمن تشریح جنایات ارتکابی رژیم صهیونیستی و آمریکا طی روزهای گذشته در تجاوز نظامی علیه ایران، بر مسؤولیت همه دولتها و سازمان ملل متحد برای محکوم کردن قاطع اقدامات جنایتکارانه آمریکا و رژیم صهیونیستی تاکید کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان جنایت آمریکا در هدف قرار دادن ناوچه دنا در آبهای بینالمللی و در فاصله دو هزار مایل دور از سواحل ایران و بدون هشدار را به شدت محکوم و بر پیگیری حقوقی و بینالمللی این جنایت در مراجع بینالمللی تاکید کرد.
عراقچی همچنین ضمن تشکر از تلاشهای سریلانکا در عملیات امداد و نجات ملوانان ناوچه دنا، بر اهمیت حفظ و حراست از کشتیهای ایرانی و سلامت خدمه آن تأکید کرد.
طرفین بر اهمیت تداوم تماسها و رایزنیها فیمابین دو کشور تاکید کردند.
منبع خبر "
نامه نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.