اولویت جدید دولت اعلام شد

تابناک جمعه 15 اسفند 1404 - 12:47
وزیر راه و شهرسازی از تخصیص سهمیه سوخت مضاعف در اسرع وقت به رانندگان خبر داد.

کارگروه تسهیل ترخیص کالای ستاد مدیریت بحران وزارت راه و شهرسازی به ریاست فرزانه صادق و با حضور محمدرضا رضایی کوچی رئیس کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی و معاونین حوزه حمل و نقل وزارتخانه تشکیل جلسه داد.

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ «حمایت از رانندگان خدمات دهنده در ترخیص کالاهای اساسی از بنادر سه گانه شهید بهشتی چابهار، شهید رجایی و امام خمینی»؛ مهمترین محور مورد بحث و تبادل نظر در این جلسه بود که وزیر راه و شهرسازی به معاون حمل و نقل و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای دستور داد اقدامات لازم برای تخصیص سهمیه سوخت مضاعف به رانندگان را انجام دهند.

فرزانه صادق تاکید کرد که به گونه‌ای عمل شود که تخصیص سهمیه سوخت مضاعف در اسرع وقت در اختیار رانندگان قرار گرفته و از اطاله زمان مطابق فرآیندهای معمول پرهیز شود.

در این جلسه همچنین برای انتقال ظرفیت باقی مانده ریلی و جاده‌ای به کالاهای غیراساسی متعلق به بخش خصوصی (پس از جابه‌جایی کالاهای اساسی) در مراکز لجستیک، برنامه ریزی شد.

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید