اسبقیان: ورزشگاه‌ها را مدرن‌تر از قبل بازسازی می‌کنیم

صدا و سیما جمعه 15 اسفند 1404 - 12:13
معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان گفت: ورزشگاه‌ها را بازسازی و در اختیار جامعه ورزش قرار خواهیم داد.

اسبقیان: ورزشگاه‌ها را مدرن‌تر از قبل بازسازی می‌کنیم
به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، محمدشروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی وحرفه‌ای وزارت ورزش گفت: چهره واقعی امپریالیسم آمریکا، استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی را باید به ملت قهرمان ایران، به‌ویژه جوانان عزیز نشان دهیم. البته آنها خود نیز با اقداماتشان این چهره را آشکار کرده‌اند.

وی افزود: مجموعه ورزشی دوازده هزار نفری آزادی برای برگزاری مسابقات مختلف در نظر گرفته شده است، اما متأسفانه این ورزشگاه مورد حملات وحشیانه هواپیما‌های آمریکایی ـ صهیونیستی قرار گرفت. علاوه بر آن، مجموعه ورزشی بعثت نیز هدف تهاجم هواپیما‌های غاصب دشمن قرار گرفت.

اسبقیان در پایان عنوان کرد: به‌طور قطع و یقین این ورزشگاه‌ها را بازسازی خواهیم کرد و مجدداً در اختیار جامعه ورزش قرار خواهیم داد. زمستان می‌رود و سیاهی به زغال می‌ماند، ما این ورزشگاه‌ها را حتماً به‌صورت مدرن‌تر از گذشته و با تجهیزات پیشرفته خواهیم ساخت.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.