حمله به اورژانس در شیراز؛ ۲ امدادگر و پایگاه ۱۱۵ آسیب دیدند

مشرق نیوز جمعه 15 اسفند 1404 - 01:01
در پی وقوع حملات شامگاه پنجشنبه آمریکایی-صهیونیستی در شیراز، ۲ نفر از کارشناسان اورژانس مجروح شدند.

به گزارش مشرق، بر اساس اعلام روابط عمومی مرکز اورژانس فارس، در پی حملات جنایتکارانه آمریکایی-صهیونی به محدوده زیباشهر شیراز، ۲ نفر از کارشناسان اورژانس به شدت دچار آسیب دیدگی شدند.

بر اساس این گزارش، در این حادثه ۲ تن از کارشناسان اورژانس ۱۱۵ که در حال ارائه خدمات بودند، بر اثر شدت حملات مجروح شده‌اند.

همچنین در جریان این رویداد، پایگاه اورژانس ۱۱۵ زیباشهر نیز آسیب دیده است.

روابط عمومی مرکز اورژانس فارس اعلام کرده است که اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً اعلام می‌شود.

منبع خبر "مشرق نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.