
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما چند روزی است که ناباورانه سید و سالار عزیز ما پیش خداست و ما زمینیان در حسرت یک دیدار دیگرش میسوزیم و میگدازیم، چه سخت است این روزها و شبها؛ از یک طرف هیولاهای جزیره اپستین و از طرف دیگر کفتارهای خانگی زوزهکشان برای بلعیدن ایران که حرم است چنگ و دندان نشان میدهند.
خیلی سخت است بدون آن محبوب دلها زیستن ولی عشق به او و راهش ما را برای خفه کردن زوزههای این شبپرستانِ سیاهدل محکمتر میکند.
اشک، امانمان را بریده، انگار این داغ هر لحظه تازهتر میشود و خشم مقدس از ریختن خون مبارکش ما را به مقابله با طاغوتیان فرا میخواند و عزممان جزمتر میشود که تنها دارایی ارزشمندمان را که جان است در راه آن عشق مهذب و شجاع، آن حکیم مهربان آن دلسوزتر از پدر برای ایران و اسلام عزیز فدا کنیم.