یادداشت ابوالقاسم طالبی، کارگردان سینما در سوگ امام شهید

صدا و سیما پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 22:07
طالبی نوشت: به یادش میدان‌ها را پرمی‌کنیم، از خیابان‌ها و کوچه‌ها می‌گذریم و ندای الله أکبر سر می‌دهیم.

یادداشت ابوالقاسم طالبی، کارگردان سینما در سوگ امام شهید *///هایپر لینک ندارد/عکس سایز نیست/متن نیاز به ویرایش دارد پایان جملات نقطه ندارد/لطفا اصلاح شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما چند روزی است که ناباورانه سید و سالار عزیز ما پیش خداست و ما زمینیان در حسرت یک دیدار دیگرش می‌سوزیم و می‌گدازیم، چه سخت است این روز‌ها و شب‌ها؛ از یک طرف هیولا‌های جزیره اپستین و از طرف دیگر کفتار‌های خانگی زوزه‌کشان برای بلعیدن ایران که حرم است چنگ و دندان نشان می‌دهند.

خیلی سخت است بدون آن محبوب دل‌ها زیستن ولی عشق به او و راهش ما را برای خفه کردن زوزه‌های این شب‌پرستانِ سیاه‌دل محکم‌تر می‌کند.

اشک، امان‌مان را بریده، انگار این داغ هر لحظه تازه‌تر می‌شود و خشم مقدس از ریختن خون مبارکش ما را به مقابله با طاغوتیان فرا می‌خواند و عزم‌مان جزم‌تر می‌شود که تنها دارایی ارزشمندمان را که جان است در راه آن عشق مهذب و شجاع، آن حکیم مهربان آن دلسوزتر از پدر برای ایران و اسلام عزیز فدا کنیم.

 

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.