۳۰۰ لیتر سوخت تشویقی برای کامیون‌های بارگیر از بندرعباس و چابهار

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 16:21
نایب‌رئیس کانون کامیون‌داران گفت: برای تسریع در جابه‌جایی کالا از بنادر به مقصد، ۳۰۰ لیتر سوخت تشویقی برای کامیون‌های بارگیری در بندرعباس و چابهار اختصاص یافت.

جلال موسوی، نایب‌رئیس کانون کامیون‌داران کشور در گفتگو با خبرنگار مهر درباره وضعیت حمل‌ونقل کالاهای اساسی از بنادر کشور اظهار کرد: در حال حاضر بارگیری کالا از بنادر مختلف کشور در حال انجام است و ناوگان حمل‌ونقل جاده‌ای برای جابه‌جایی این اقلام فعال است.

وی افزود: در بندرعباس برای کامیون‌هایی که اقدام به بارگیری می‌کنند، ۳۰۰ لیتر سوخت تشویقی در نظر گرفته شده است و در بندر چابهار نیز شرایط مشابهی برقرار است تا روند انتقال کالاها با سرعت بیشتری انجام شود و محموله‌ها سریع‌تر به مقصد برسند.

نایب‌رئیس کانون کامیون‌داران کشور ادامه داد: این اقدام با هدف تسریع در فرآیند حمل‌ونقل کالاهای اساسی و رساندن سریع‌تر آن‌ها به دست مصرف‌کنندگان انجام می‌شود تا زنجیره تأمین کالا دچار وقفه نشود.

وی با اشاره به نوع کالاهایی که در حال حاضر بیشترین حجم جابه‌جایی را دارند، تصریح کرد: در شرایط فعلی بیشترین میزان بارگیری به خوراک دام و طیور اختصاص دارد و این اقلام در اولویت حمل از بنادر قرار گرفته‌اند.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: کامیون‌ها در حال حاضر از بندرعباس، چابهار، بندر امام خمینی و بندر امیرآباد اقدام به بارگیری می‌کنند و این بنادر از مهم‌ترین مبادی ارسال کالاهای اساسی به نقاط مختلف کشور به شمار می‌روند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید