وزیر اقتصاد: تسهیلات به بنگاه‌های آسیب‌دیده پرداخت می‌شود

عصر ایران پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 15:51
وزیر اقتصاد با بیان اینکه بانک‌ها در تهران با ۵۰ درصد ظرفیت فعال هستند، گفت: به بنگاه‌هایی که در شرایط جنگی آسیب دیدند تسهیلات ویژه‌ای پرداخت می‌شود. همچنین نظام بانکی درخصوص چک‌های برگشتی تسهیل‌گری می‌کند.

علی مدنی‌زاده در یک برنامه تلویزیونی اظهار کرد: از ابتدای جنگ اتاق عملیاتی را تشکیل دادیم و به صورت مستمر امور خدمات‌رسانی در حوزه‌های مختلف مجموعه وزارت امور اقتصاد دارایی را پیگیری می کنیم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: به طور مشخص شبکه بانکی و بانک‌های زیرمجموعه وزارت اقتصاد و دارایی فعالیت خود را ادامه می‌دهند. بانک‌ها در تهران با ۵۰ درصد ظرفیت و در شهرستان‌ها با ۳۰ درصد ظرفیت فعال هستند.

وزیر اقتصاد درباره کمک به بنگاه‌های اقتصادی در شرایط جنگی تصریح کرد: برای عزیزانی که آسیب فیزیکی دیدند و بنگاه‌های اقتصادی که دچار صدمه شدند، تسهیلات مشخصی در نظر گرفته شده است.

مدنی‌زاده همچنین بیان کرد: برای فعالان اقتصادی در صورتی که چک‌های برگشتی دارند نظام بانکی تسهیل گری‌هایی را انجام داده و مقرر کرده که توسط معاونت امور بانکی و بانک مرکزی به مردم اعلام خواهد شد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: در حوزه بیمه هم دستورات کافی برای پیگیری امور و خدمت‌رسانی به مردم داده شده که بیمه‌ها در این شرایط سخت جنگی با توجه به آسیب‌هایی که ایجاد می‌شود، رضایت مردم را جلب کنند.

پربیننده ترین پست همین یک ساعت اخیر

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.