هشدار وزارت اطلاعات درباره فیلم‌برداری از اماکن حساس

صدا و سیما پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 15:36
وزارت اطلاعات اعلام کرد: هرکس از اماکن حساس فیلم گرفت گزارش کنید.

هشدار وزارت اطلاعات درباره فیلم‌برداری از اماکن حساس

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: در صورتیکه فردی نسبت به تهیه عکس از اماکن حساس یا ساختمان‌ها و محل‌های آسیب دیده اقدام نماید، همچنین به ثبت موقعیت مراکز با دستگاه GPS و یا تلفن همراه و علامت گذاری مکان‌ها بپردازد، می تواند عامل دشمن آمریکایی - صهیونی باشد.

در صورت مشاهده چنین مواردی موضوع را بلافاصله به کانال رسمی ستادخبری وزارت اطلاعات در پیام رسان‌های ایتا، بله و روبیکا به آدرس vaja۱۱۳@ ارسال فرمایید.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.