سامانه کارت بازرگانی هوشمند و سامانه ملی گواهی مبدا فعال است

خبرگزاری مهر پنج شنبه 14 اسفند 1404 - 13:40
مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران اعلام کرد که سامانه‌های خدمت‌رسانی به فعالان اقتصادی بدون هیچ مشکلی در حال خدمت‌رسانی به فعالان اقتصادی بخش خصوصی هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیرعلی دادرس، گفت: تمامی سامانه‌های اصلی اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران مانند سامانه یکپارچه کارت بازرگانی هوشمند و سامانه ملی گواهی مبدا، فعال و عملیاتی هستند تا خدمت‌رسانی به اعضای اتاق ایران و فعالین اقتصادی بی‌وقفه انجام شود.

بر اساس اعلام اتاق ایران، دادرس افزود: همچنین فرآیند پشتیبانی و پاسخگویی به سوالات و مشکلات اعضای اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور بی‌وقفه در حال انجام است.

مدیر فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران خاطرنشان کرد: با عنایت به ملاحظات پدافندی و لزوم تامین امنیت سایبری، تدابیر لازم در دسترسی به برخی سامانه‌ها لحاظ شده است.

او با بیان اینکه همه مراجعات فعالان اقتصادی به سامانه‌های اتاق ایران تا کنون موفق بوده و هیچ مراجعه‌ای نیست که بدون پاسخ مانده باشد، گفت: واحدهای فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور می‌توانند در صورت بروز هر گونه مشکل در سامانه‌ها و زیرساخت‌های اطلاعاتی اتاق‌ها، از کارشناسان مدیریت فناوری اطلاعات و ارتباطات اتاق ایران کمک دریافت کنند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.