تاج: دورنمای خوبی برای حضور در جام جهانی 2026 نمی‌بینیم

همشهری آنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 22:14
رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به جنایات آمریکا گفت که دورنمای خوبی از جام جهانی 2026 وجود ندارد.

به گزارش همشهری آنلاین، مهدی تاج درباره آخرین شرایط حضور تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2026 گفت: ما به عنوان اولین تیم برای این مسابقات انتخاب شدیم، در واقع دعوت نشدیم بلکه به بهترین شکل انتخاب شدیم.

وی ادامه داد: با این حال جام جهانی در آمریکا برگزار می‌شود، کشوری که خصمِ کینه‌جوست و این کینه‌جویی را کاملاً نشان می‌دهد. جام جهانی بزرگترین رویداد فوتبالی است و ما هم انتخاب شدیم و باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

تاج عنوان کرد: میزبان ما چنین کشور و آدمی است که همه می‌بینند. دورنمای خوبی از این مسابقات نمی‌بینیم ولی با این حال صبر می‌کنیم ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.