پرداخت الکترونیکی عوارض ادامه دارد؛ ضرب‌الاجل برای پرداخت نیست

خبرآنلاین چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 18:01
یک مقام مسئول گفت: دریافت دستی عوارض آزادراهی متوقف شده، با این حال صدور قبض الکترونیکی عوارض ادامه دارد، اما ضرب‌الاجل برای پرداخت در نظر گرفته نشده است.

به گزارش خبرآنلاین،میلاد دوستی، معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور، در گفتگو با خبرنگار مهر با تشریح آخرین وضعیت دریافت عوارض آزادراهی، گفت: عوارض‌هایی که به صورت درستی دریافت می‌شد، تا ‌تداوم شرایط فعلی متوقف شده است تا از ایجاد ترافیک و معطلی مسافران جلوگیری شود.

مهر در خبری نوشت:وی افزود: آزادراه تهران - شمال و ساوه - سلفچگان از جمله مهم‌ترین مسیرهایی هستند که به دلیل دریافت عوارض دستی، همواره با ترافیک مواجه می‌شدند، بنابراین گیت‌های دریافت عوارض این مسیرها بسته شده‌اند.

دوستی در پایان خاطرنشان کرد: در آزادراه‌هایی که دریافت عوارض به صورت الکترونیکی انجام می‌شود، دوربین‌های موجود شناسایی خودروها را انجام داده و قبوض صادر می‌کنند، اما برای پرداخت آن‌ها ضرب‌العجلی در نظر گرفته نشده است.

۲۱۷

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.