دریافت عوارض جاده‌ای به صورت دستی متوقف شد

صدا و سیما چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 14:56
معاون ساخت و توسعه آزادراه‌های شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از توقف دریافت دستی عوارض تردد جاده‌ای در آزادراه‌های کشور به منظور تسهیل در تردد مسافران و کاربران جاده ها خبر داد.

دریافت عوارض جاده‌ای به صورت دستی متوقف شد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، میلاد دوستی اظهار داشت: این مهم به‌دستور وزیر راه و شهرسازی با هدف جلوگیری از تشکیل صف در جاده‌ها و تسهیل در تردد مسافران و کاربران جاده‌ها و با همکاری کامل بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران اجرایی شد. با این حال دوربین‌های جاده‌ای به منظور جمع‌آوری داده‌ها همچنان فعال خواهند بود.

وی بیان‌داشت: در آزادراه‌های تهران- شمال، ساوه- سلفچگان، اراک- خرم آباد، آزادراه غدیر و همچنین آزادراه مراغه- هشترود، گیت‌های دریافت دستی عوارض تا اطلاع ثانوی جمع‌آوری شد.

دوستی خاطرنشان کرد: هم‌اکنون تردد در جاده‌های کشور به صورت ایمن در جریان بوده و امدادرسانی‌ها و لجستیک در همه نقاط فعال است.

منبع خبر "صدا و سیما" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.