نحوه فعالیت بانک‌ها تا ۱۶ اسفند+جزییات

تابناک چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 12:51
ایرنا : شورای هماهنگی بانک ها اعلام کرد: فعالیت بانک ها به صورت شعب کشیک ادامه دارد.

پیرو اطلاعیه قبلی این شورا مبنی بر فعالیت بانک ها در استان تهران و سایر استان ها در ایام تعطیل عمومی اعلام شده هیات دولت، همه بانک های کشور در روزهای پنجشنبه چهاردهم و شنبه شانزدهم اسفندماه، به صورت کشیک فعالیت خواهند داشت.

به گزارش تابناک به نقل از ایرنا؛ بر این اساس، ۳۰ درصد شعب بانک ها که اسامی آنها در وبسایت های اطلاع رسانی بانک ها ذکر شده است، به همراه نیروهای واحدهای فنی و پشتیبان ستادی مورد نیاز، در روزهای مذکور، به منظور خدمت رسانی به امور ضروری مشتریان دایر است.

در این اطلاعیه از مشتریان بانک ها خواسته شده است که حتی المقدور از خدمات غیر حضوری و برخط بانک ها استفاده کنند.
 

منبع خبر "تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.