عراقچی: ترامپ به دیپلماسی و مردم آمریکا خیانت کرد

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 12:13
وزیر امور خارجه در واکنش به تجاوز دشمن به کشورمان، نوشت: ترامپ به دیپلماسی و نیز به آمریکایی‌هایی که او را انتخاب کردند، خیانت کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سید عباس عراقچی وزیر امور خارجه در شبکه اجتماعی ایکس، نوشت: «هنگامی که با مذاکرات پیچیده هسته ای مانند یک معامله املاک و مستغلات رفتار می‌شود، و زمانی که دروغ های بزرگ، واقعیت‌ها را مخدوش می‌کنند، انتظارات غیرواقعی‌بینانه هرگز برآورده نخواهند شد.

نتیجه؟ بمباران میز مذاکره از سر کینه و لجبازی.

آقای ترامپ به دیپلماسی و نیز به آمریکایی هایی که او را انتخاب کردند خیانت کرد.»

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.