صادق: ظرفیت واگن‌های قطار افزایش یافت

خبرگزاری مهر چهارشنبه 13 اسفند 1404 - 11:51
وزیر راه و شهرسازی در بازدید میدانی ایستگاه راه‌آهن تهران، از افزایش ظرفیت واگن‌ها و صندلی‌های قطار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، فرزانه صادق، وزیر راه و شهرسازی با حضور در ایستگاه راه‌آهن تهران از نزدیک در جریان روند تردد مسافران و نحوه نقل و انتقال آنان قرار گرفت.

وی در جریان این بازدید میدانی، با حضور در واگن‌های در حال مسافرگیری و گفت‌وگو با مسافران ریلی، از افزایش ظرفیت واگن‌ها و صندلی‌های قطار خبر داد و اطمینان داد با کمی صبوری از سوی، مشکلات موجود در جابه‌جایی مسافران مرتفع خواهد شد.

وزیر راه و شهرسازی همچنین ضمن عرض خداقوت به کارکنان پرتلاش این وزارتخانه، آنان را به حفظ آرامش و سعه‌صدر بیشتر در مواجهه با مسافران مضطرب در شرایط جنگی دعوت کرد و گفت: دولت در گذر از این روزها در کنار مردم است و ضروری است در نحوه خدمت‌رسانی، حس همراهی و همدلی به‌طور ملموس به شهروندان منتقل شود.

صادق در ادامه، در ایستگاه راه‌آهن تهران خطاب به مدیرعامل شرکت راه‌آهن، دستورات لازم را برای تسهیل فروش بلیت قطار و فراهم‌سازی شرایط مناسب‌تر برای سفر مردم صادر کرد.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید