روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بیانیهای اعلام کرد: پهپاد هرمس ۹۰۰ ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی قبل از مأموریت تهاجمی بهصورت سالم و کاملا مسلح با سامانه نوین پدافندی شکار و در تسلط رزمندگان هوافضای سپاه پاسداران قرار گرفته است.
به گزارش تابناک، متن اطلاعیه شماره ۱۶ روابط عمومی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
«در ادامه عملیاتهای غرور آفرین پدافندی نیروی هوافضای سپاه پاسداران، پهپاد هرمس ۹۰۰ ارتش جنایتکار رژیم صهیونیستی قبل از مأموریت تهاجمی بهصورت سالم و کاملا مسلح با سامانه نوین پدافندی شکار و در تسلط رزمندگان هوافضای سپاه پاسداران قرار گرفته است.
این پهپاد پیشرفته جهت بررسی اکنون در اختیار کارشناسان و مهندسان هوافضا قرار گرفته است.»


منبع خبر "
تابناک" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.