لژیونر آمریکایی استقلال برای فینال بسکتبال در تهران ماند

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
با وجود خروج یکی از لژیونرهای آمریکایی تیم بسکتبال زنان استقلال از کشور، بازیکن دیگر این تیم برای انجام بازی فینال در تهران ماندنی شد. سرمربی استقلال تأکید کرد این بازیکن قصد دارد پس از اتمام مسابقات لیگ برتر ایران را ترک کند.

یکی از بازیکنان آمریکایی تیم بسکتبال زنان استقلال همچنان در تهران و در کنار این تیم مانده است.

به گزارش فارس، تیم بسکتبال زنان استقلال امسال در لیگ برتر ۲ بازیکن آمریکایی را به خدمت گرفت که یکی از آنها شنبه شب به صورت زمینی کشور را ترک کرد اما بازیکن آمریکایی دیگر این تیم همچنان در تهران مانده است. 

جمامی سرمربی استقلال با اعلام این خبر به فارس گفت: یکی از بازیکنان آمریکایی ما که در ایران مانده گفته است می‌خواهد بازی آخر را هم برای استقلال انجام دهد و پس از آن ایران را ترک کند.

استقلال که اولین حضورش را در لیگ برتر بسکتبال تجربه می‌کرد جمعه شب در اولین فینال موفق شد آکادمی سحر را شکست دهد. 

قرار بود قهرمان لیگ برتر در ۲ بازی از ۳ مسابقه مشخص شود اما به دلیل شرایط فعلی کشور و حمله آمریکایی- رژیم صهیونیستی فعلا برنامه فدراسیون برای بازی دوم فینال مشخص نیست.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.