فسخ قرارداد مدافع کره‌ای مس رفسنجان به دلیل شرایط اخیر

عصر ایران سه شنبه 12 اسفند 1404 - 23:15
لی کی-جه، مدافع کره‌ای تیم مس رفسنجان، با اشاره به تعطیلی لیگ برتر و شرایط ناپایدار، قرارداد خود را به صورت یک‌طرفه فسخ کرد. این بازیکن ۳۳ ساله هم‌اکنون در سفارت کره جنوبی در تهران مستقر شده و در پی بازگشت به کشورش است.

مدافع اهل کره جنوبی تیم مس رفسنجان از این تیم جدا شده است.

به گزارش "ورزش سه"، خبرگزاریهای فوتبال در کره جنوبی خبر دادند که لی کی-جه پس از فسخ قراردادش با تیمش به دلیل وضعیت ناپایدار در ایران، برای سفر به کره تلاش می کند.

لی کی جه به خبرگزاری OCEAN گفت: «من در سفارت کره جنوبی در تهران هستم» و ادامه داد: «در واقع، لیگ حرفه ای ایران فعلا تعطیل شده است و من قراردادم را فسخ کرده‌ام.»

این بازیکن سابق سوون در حالی به مس رفسنجان پیوست که انتقال او توجهات زیادی را به خود جلب کرد اما به هر حال جدایی او از تیمش هم جالب توجه بود چرا که به نوشته این وبسایت، کمتر کسی تصور میکرد او راهی ایران شود.

یکی از دوستان این بازیکن گفته است: «او رفسنجان را ترک کرده و به سفارت کره در تهران منتقل شده است و در حال پیدا کردن راهی برای خروج از این کشور و بازگشت به کره است.»

این مدافع 33 ساله تنها بازیکن اهل کره جنوبی در لیگ ایران بود که حالا به نظر دیگر قصدی برای ادامه کارش در لیگ برتر ایران ندارد.

منبع خبر "عصر ایران" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.