«درافشانی» ابوالقاسم طالبی و «نیشخند» افخمی، روی آنتن زنده تلویزیون مایه شرم ساری است

نظرات درخشان و مشعشع ابوالقاسم طالبی جای خود، او می‌تواند هر نظر راست و ناراستی داشته باشد و می‌تواند برای اثبات عقیده خودش هر هجوی را سرهم کند؛ اما نکته اینجا است، بهروز افخمی اگر به‌عنوان نماینده تلویزیون -که نهادی رسمی است- آنجا نشسته، نباید حرف مدعو برنامه را اصلاح کند یا به احترام ساحت عمومی به سخنانش تعریضی داشته باشد؟

ابوالقاسم طالبی کارگردان - حتماً تا این لحظه ویدئوی حضورش در برنامه هفت به دستتان رسیده و گوهرافشانیش را دیده یا شنیده‌اید- در برنامه زنده هفت تلویزیون که کارش نقد فیلم است، حرفی درباره بخشی از زنان و مادران سینما و این سرزمین زده و مجری برنامه –بهروز افخمی- در جواب، نه‌تنها کوششی برای اصلاح این حرف واقعاً بی‌ربط نکرده، بلکه حرف مهمانش را با لبخند تأیید کرده است.

آن هم برنامه‌ای که هر شب بهروز افخمی در آن اصرار پشت اصرار دارد که پدران و مادران بگذارید بچه‌هایتان برنامه هفت را نگاه کنند، چراکه آینده سینما به بینندگان کودک و نوجوان این برنامه گره‌خورده است.

بهروز افخمی اگر می‌خواهد از گروه کودکان و نوجوان برای خود و برنامه‌اش طرفدار جمع کند آن هم شبی که انیمیشنی در جشنواره اکران شده، با خودش فکر نکرد اگر به‌احتمال ضعیف پدری و مادری موافقت کرده باشند تا بچه‌هایشان برنامه هفت را ببینند این حرف جای شنیدن دارد؟ واقعاً آدمی که انصاف داشته باشد از کار آقایان در حیرت می‌ماند، این همه آشفتگی و بی‌برنامگی و بی‌تدبیری نوبر است.

ابوالقاسم طالبی جنس فیلم‌هایش مشخص و معلوم است، او فیلم‌سازی سیاسی است و وابستگی جریانی مشخص معلوم دارد، و بر کسی هم پوشیده نیست. اینکه خواسته های به حق نیمی از زنان سرزمین مان را از محجبه و کم حجاب نادیده بگیرد و بعد کل مسئله را به اعتراضات اخیر تعدادی از هنرمندان و بازیگران گره بزند و بگوید: «برخی از زنان سلبریتی، یائسگی خود را به گردن جمهوری اسلامی می‌اندازند.» و در ادامه این ادبیات بی‌ادبانه و بی‌شرمانه آن‌ها را از بورس افتاده لقب ‌داده و ادامه دهد: «این بازیگران زن تا از مرز پنجاه‌سالگی رد می‌شوند روسری برمی‌دارند و منتقد جمهوری اسلامی می‌شوند.» این نشان از درماندگی او در تحلیل واقعیت دارد.

طالبی با این حرف در ظن و گمان خود، هم طرف مخالف را تحقیر کرده و هم تخفیف داده؛ اما آنچه به‌واقع عیان شده است، لکنت فکری او و هم‌مسلکان اوست که نه واقعیت را می‌بینند و نه قدرت تحلیل آن را دارند، چراکه اگر ماجرا آن بود که او می‌گفت، کار به اینجا نمی‌رسید که هم او و هم هم‌مسلکانش مجبور باشند در نهادی رسمی دست به‌تحقیر نیمی از جامعه کشور بزنند.

این حرف او عیار ذهنش را نشان می‌دهد چرا که آن‌قدر خالی از فکر و اندیشه است که باید یک امر طبیعی در هستی را به یک امر اجتماعی بخیه بزند بلکه نتیجه مطلوب سیاسی خود را بگیرد. وگرنه کیست که نداند زنان بازیگری که این روزها کنش اجتماعی داشتند، چیزی را نمی‌خواستند گردن کسی بیندازند؛ بلکه به مطالبه بخشی از جامعه که خودشان هم در آن بخش قرار می‌گرفتند، پاسخ دادند.

بماند که این حرف نشان داد طالبی و طیفی که او به آن تعلق‌خاطر و وابستگی دارد به آدم‌ها تا جایی که برایشان منفعت و سودمندی دارند، حرمت می‌گذارند. اگر بازیگری روزگاری نقشی را بازی کند که مقبول آقایان باشد، او را در آن نقش ستایش می‌کنند و هر روز از بازی‌اش می‌گویند؛ ولی در لحظه‌ای که با آنان تفاوت دیدگاه پیدا می‌کند، حاضر هستند هر آسمان‌وریسمانی ببافند؛ اما او را تخریب کنند، حتی شده از امری طبیعی که بر تمام زنان عالم عارض می‌شود مایه بگذراند تا در نظر خودشان از میدان پیروز بیرون بیایند.

نکته دیگر آن است که طالبی در ذهنش با تابوهایی زندگی می‌کند که برای بخش بزرگی از جامعه امروز ایران پایان یافته است، دیگر کارکرد زنان و مردان به تولیدمثل و توانایی تولیدمثل خلاصه نمی‌شود، نگاه امروز بخش بزرگی از جامعه این است که زنان در دوران یائسگی و بعد از آن از بورس نمی‌افتند چرا که توانمندهایی آنان فراتر از حدودوثغور تعریف شده برای طالبی است.

یائسگی زنان دیگر آن قبحی که او فکر می‌کند، ندارد، امروز همه دلایل علمی این پدیده طبیعی که عارض تمام زنان عالم می‌شود را کم‌وزیاد می‌دانند، مسئله ذهن مردسالار زده اوست که نظر زنان تا قبل از یائسگی که توانایی تولیدمثل دارند را می‌پذیرد، اما بعد از آن را نه! چراکه یائسگی را عامل نظر دادن می‌داند. این حرف را بگذارید در کنار تمام شعارهایی که در تمام این سال‌ها از تمام نهادهای جمهوری اسلامی فریاد زده شده که نگاه غرب به زنان جنسیت زده و مردسالار است و فقط جذابیت‌های کذای آنان را می‌بینند، بعد فیلم‌ساز همین جریان می‌آید می‌گوید چون زنان وارد مرحله‌ای از زندگی شده‌اند که اتفاقاً دست خودشان نیست و از قضا امری طبیعی در هستی است و دیگر آن جذابیت‌های سنی قبلی را ندارند، طلبکار می‌شوند. واقعاً در عمق این نگاه چقدر امر نکوهیده خوابیده است و چه تعارضی بین حرف‌های نوشته و روی کاغذ آقایان و حرف‌هایی که ناخودآگاه از باطنشان بیرون می‌آید، وجود دارد.

اما کماکان بر سر همان حرف اصلی هستم که بهروز افخمی که روبروی او به‌عنوان نماینده نهاد رسمی تلویزیون نشسته است چرا باید با لبخندی مضحک این حرف غیرقابل‌دفاع را تأیید کند، غیر از آن چرا آن کنترل کنندگان اتاق فرمان که به همه مجریان فرمان می‌دهد چه بگو و چه نگو و اینجا این را بگو و آنجا آن را بگو، چطور در گوش افخمی نخواندند که حداقل تو از طرف نهاد رسمی تلویزیون بگو که این نظر شخصی آقای طالبی است و تلویزیون و صداوسیما بر این نظر نیست؛ چراکه حداقل نیمی از بازیگران سریال‌ها و برنامه و مجریان آن سازمان زنان هستند که این امر طبیعی بر آنان عارض خواهد شد و اینجای استهزا ندارد.

بماند که خود افخمی هم قبل از آن‌که هفت را به او بدهند، جملات مشعشعی گفته بود که سایر دوستان به آن پرداختند. اتخاذ این مواضع این نکته را برای مخاطب تداعی می‌کند که شاید خبری از پروژه‌های آینده وجود دارد که ما یعنی مردم از آن بی‌خبریم.

۵۷۵۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید.
کد خبر 1728370

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 0 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 142
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    ایشان با ادبیات تراز صدا و سیما سخنانی فرمودند.
    • AT ۱۳:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      21 9
      دنیا عوض شده و این حرفها یه نوع لات بازی حساب می شوند
    • AT ۱۶:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      44 10
      دقیقا. وقتی میگیم برای مغزهای پوسیده منظور همین ها هستند
    • اشکان IR ۱۷:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      22 13
      وقتی خودشون کمپین me too راه انداخته بودند شما کجا بودید که ازشون دفاع کنید
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      22 57
      ایشان گفته اند برخی ، ومثل اینکه شما هم باهمان برخی دمخور هستید که ناراحتید.
    • IR ۱۰:۳۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      30 46
      چرا وقتی سلبریتی ها به مقدسات اسلامی توهین می کنند این موج محکومیت راه نمی افتد؟!!!!
  • احسان IR ۲۱:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    من کاری به سخن آن آقا ندارم. اگر غلط گفته باید اصلاح کند. اما شما مثل مگسی هستید که می‌گردید و در یک فضای باز و پر از مکان‌های تمیز و پاکیزه، یک نقطه کثیف و آلوده پیدا می‌کنید و آنجا می‌نشینید و آن همه فضای پاکیزه را نمی‌بینید. خودتان بگویید این کار درست است؟
    • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      چرا کاری نداری ؟ آن آقا هم لابد پی پی است . چرا به پی پی کاری نداری اما به مگس کار داری ؟
    • IR ۰۷:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      انگار شما بیشتر شبیه مکسی
    • هدی IR ۱۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      45 18
      راستش من که جای تمیز و پاکیزه نمی بینم !!!!!
    • شیدا GB ۱۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      38 16
      فضای باز و پاکیزه ؟!!!
    • IR ۲۰:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      48 17
      جای تمیزی باقی نمونده که!
    • محمد رضا IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      38 14
      بهتر است که کاری نداشته باشید و دخالت نکنید چون نفهمیدی که چه حرف چرندی گفته که تو از درکش عاجزی
  • IR ۲۲:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    نمونه دیگری از به کمال رساندن رذائل اخلاق توسط مدعیان
  • ناشناس IR ۲۲:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    اینقدر رقت انگیز هستند این دو تا احمق که حتی فحش هم براشون حیفه! کاش مادراشون یائسگی زودرس داشتن و اینا رو به دنیا نمی آوردن!
    • IR ۰۱:۱۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      23 46
      چقدر شماها بی‌ادبید؟! اون آقا اگر حرف اشتباهی زده، شماها صدبرابر کارِتون بدتره که چنین الفاظ رکیکی رو بکار می‌برید!
  • IR ۲۲:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    چه عجب بالاخره حداقل پذیرفتید که شما ضد انقلابها و بی حجابها اکثریت نیستید و قبول کردید که ما حزب اللهی ها و محجبه ها به زعم جدیدتان نیمی از ایران هستیم تا حالا که توهم خود اکثریت پنداری داشتید. به هر حال فعلا که حکومت ما جمهوری اسلامیست و قانون مدنی مصوبِ مجلس شورایِ همین جمهوری اسلامی ، رعایت حجاب را لازم میداند. هر حرفی که موید خلاف این امر باشد، بی قانونی و اصرار بر زیر پا گذاشتن قانون، عین دیکتاتوریست. دیکتاتوری شما اتفاقا به مراتب ددمنشانه تر از حکومتهاییست که خوی قلدری دارند، چون شما هنوز قدرت در دستتان نیست و اینهمه زورگویید، وای به روزی که صاحب قدرت شوید. با شما که ادبیات سخیفتان را در اغتشاشات به وضوح شنیدیم، باید صریح و بی پرده سخن گفت. کَما اینکه یائسه شدن اصلا هم توهین نیست. شما دنبال بهانه اید.
    • IR ۲۳:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      اگر زحمت کشیده بودید متن رو خونده بودید متوجه میشدید منظور از نیمی از ایران، بانوان هستند!!!
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      کاش انتخابات آزاد بود اونوقت میدید کی اقلیت هست کی اکثریت. مشارکت مردم در انتخابات، و همچنین در همینجا منفی و مثبت ها نماینگر اکثریت و اقلیت هست.
    • IR ۲۳:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
      عقب مانده اولا خبر آنلاین طرف معترضان نیست .ثانیا بخوان به. جواب بده سایبری فاکتور کن منظور زنان است ثالثا اگر به تعداد خودتان مطمینی فردا چفیه بنداز بیا خیابان . پسر بابات نیستی اگه اینجوری نیای
    • IR ۰۴:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      88 6
      بله به گفته نظر سنجی متاسفانه‌نه خوشبختانه ۸۱ صد مردم‌طرف شما‌هستن ای بابا این چه بلای بود خخخخخخخخ
    • IR ۰۶:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      منظور زنان است؟؟!! مگه مردان هم یائسه میشوند؟؟ واضح بود که منظور زنان است. در ضمن چرا حالا یائسه شدن، شده توهین، انگشت وسط نشون دادن شده خیرش انقلابی ! چطور زید آبادی جونتون، به اون همه فحاشی تو دانشگاه شریف میگه باد هوا و شما براش کف میزنید، اونوقت یائسگی را توهین میدانید؟؟؟چرا همیشه یه بومتان دو هوا دارد؟
    • IR ۱۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      44 4
      حالاخداراشکرکه فقط حجاب دستوردین است .اگردردین حکم‌های دیگری هم بود که شمانیروکم میاوردید!!!!!
    • مم تقی IR ۱۱:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      42 9
      اگر حال تمام مردم بقول شما طرفدار نظام عستند،چ ا از طرح مساله رفراندوم و بازنگری قانون اساسی وحشت دارید!!!؟ به وقت ش همه چی معلوم میشه.
    • فرزانه IR ۱۶:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      48 7
      یه دور تو خیابون بزنی و با مردم معاشرت کنی میبینی که شما حزب‌الهی ها در اقلیت هستین منظور از حزب الهی اصلا مسلمان واقعی نیست منظور مدعیان مسلمانی هست چون مسلمون واقعی مدل شما نظر نمیده و از یه حتاک حمایت نمیکنه قانون اجباربه حجاب اشتباهه هرچند که من خودم به حجاب اعتقاد دارم وهرگز حجابم بر نمیدارم ولی هرجا زور و اجبار باشه مخالفم شما نمیتونی به زور کسی که اعتقاد به حجاب نداره محجبه کنی اینو کی میفهمین خدا به اون عظمت زور نمیگه بنده کم عقل پر مدعا زور میگه؟ در ضمن حرف اون آقا در برنامه هفت کاملا بی‌ادبانه بود تو اسلام موی سپید حجاب نداره خود خدا گفته حجاب نداره این وسط شماها چی میگن که خودتون از خدا بالاتر میدونید
    • حق گو IR ۲۰:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      41 4
      شما بلد نیستی یه متن رو بخونی و یه درصد درست استخراج کنی چه کسی گفته که حزب اللهی ها و محجبه ها نیمی از ایرانند 😁😁؟؟ گفتند زنان نیمی از جمعیت ایرانند دوم اینکه حزب اللهی کسیه که به دستور خدا عمل کنه اون حزب خداست نه تو و امثال تو خدا میگه لا اکراه فی ادین اجباری در دین نیست حالا تو چی میگی ؟؟؟؟پس انقلابیون حزب خدا هستند شما دشمن خدایی که خلاف دستور خدا عمل میکنی و همچون عربهای جاهلینت دین رو به زور و کشتار و جنایت بر مردم اجبار می کنید. .تو رو خدا نظر من رو بذارید میدونم هر چی مخالف شماست هر چقدر هم که حق باشه و ایه قران باشه چون مخالفتونه ثبت نمیکنید
    • Ziba IR ۰۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      15 0
      متنو کامل بخون
    • IR ۰۵:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      17 3
      البته در این نوشته از شما دفاع شده بوده. از مادر، خواهر، دختر شما.یعنی شما رو دیدن اما شما خودتون رو ندیدین
    • سالار IR ۰۹:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
      12 4
      اخرت تقدیم ب شما حزب خداها فقط در شیونات زندگی ما فضولی نکنید
  • حمید IR ۲۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    شما چطور خیانت هنرپیشگان خانم و آقا به کشور را توجیه میکنید
  • شهباز IR ۲۲:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    سلام طالبی وافخمی از جنس ملت ایران ومرد هستند ناسپاس نیستند ،روشنفکر مآب نیستند ایرانی اصیل هستند در مکتب حاج قاسم ها هستند ومن معلم آنها را دوست دارم
    • ۱۲۲ IR ۰۱:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      غلط کردی هر چیزی رو به حاج قاسم نسبت می دی حاج قاسم هم شده سپر بالای حضرات بی مایه ، ایرانی اصیل مرد و مردونه حرفش رو می زند نه مثل خاله زنک ها ی کوچه بازار ،
    • حقگوهستم IR ۰۶:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      والله اگه نظر حاج قاسم خدابیامرز هم این باشه که دیگه وای بحالمون که از همه طرف فقط زن رو ماشین بچه آوردن میلینید،وضمنا شما چه معلمی هستی و وای بحال دانش آموزات. می‌دونم که این کامنتم هم چاپ نمیکنید ومیچسبه به بقیه ولی حرفم رو میگم
    • IR ۰۷:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      اتفاقا شماها ایرانی اصیل نیستید و ایران رو به گند کشیده اید.
    • IR ۰۸:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      وقتی هواپیمایی اوکراینی هدف قرار گرفت، همین افخمی، سه روز، در نقش متخصص هوا و فضا، خودش رو کشت که بگه: هواپیما نقص فنی داشته و شرکت بویینگ آفتاب ساز است و... . موجوداتی شبیه افخمی، برای مردم کاملا شناخته شده هستند.
    • IR ۱۷:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      29 4
      تویه نفری حرف اکثریت مهمه ازطرف خودت صبحت کن ملت مخالف ایشون وصبحتهای توهین آمیز وبی ادبانه این افرادهستند
  • ج ح IR ۲۲:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    برا ی افخمی یک شلوار مناسب تهیه کنید !!شلوار جین مال مجلس پنجم بود
  • IR ۲۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    بسیار بسیار بی شعوری از هردو نفرشان دیده شد خاااااک برسر تلویزیون
    • نوید IR ۰۰:۳۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      یکبار یک نفر حرف حق زد و یک حالی به این سینمای های مفت‌خوار و اختلاسگر داد شد بیشعور
  • ناشناس IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    سلمان رشدی به پیامبر اسلام توهین کرد دیدید آخر چه بلایی سرش اومد چرا دیگران عبرت نمیگیرن
    • IR ۱۰:۱۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      30 1
      این الان چه ربطی داشت به موضوع؟
  • ع.شرقی IR ۲۲:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    اینها هیچکدون کارگردان و سینمایی نیستن...نظامی های تحمیلی به سینما هستن
    • ناشناس IR ۰۶:۴۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      چون حقیقت را میگن. چون میدانن وخودشون بهتر سلبریتی های. عقب مانده. را میشناسن منافقین. کسانی هستن. مثل شما ها اغتشاش گر
  • IR ۲۲:۵۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    حرفهای لغو ، باطل ، چندش و حال بهم زن از دو تا فرد معلوم الحال از آنتن سیمای میلی
  • IR ۲۳:۰۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    جناب قره گند کاری و بی بند باری یک عده را به نیمی از جامعه ایران نسبت نده،بعد ایشون گفتند بعضی از بازیگران زن اینطور هستند و نگفتند که همه بازیگران زن اینطور هستند،بعد هم واقعا در جوامع غربی و کشورهای اروپایی و آمریکا تا زنان جوان هستند و جذابیت جنسی دارند خواهان دارند نه فقط زنان بازیگر و سلبریتی بلکه زنان عادی هم همینطور هستند و وقتی پیر میشوند خیلیهاشون تنها میمونند مگه اینکه پولدار باشند،حالا شما خودتان را به حماقت بزنید و از حرف حساب ایراد بگیرید،چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است،بعد هم راهی که یه عده از زنان ایرانی میخواهند بروند قبلا زنان غربی و اروپایی و آمریکایی رفتند و نتیجه چندان خوبی هم نگرفتند یعنی آزموده را آزمودن خطاست،و دیگه اینکه این عده از خانمهای بازیگر چرا تا وقتی جوان بودند و زیاد در فیلمها بهشون نقش میدادند و خوب پول در می اوردند کشف حجاب نمیکردند و مخالف دین ونظام نبودند؟و این نشانه بدی در سینمای ایران است،بعد وضع زندگی زنان در ایران از وضع زندگی زنان در خیلی از کشورهای دنیا بهتر است
    • IR ۰۰:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      47 2
      مشکل اینجاست که شما نمیخوایید درک کنید. هنر خودش یک نوع زبان و بیان برای بروز احساسات درونی انسان هست. گاه حس قلبی و درونی انسان ها خوب است نسبت به پیرامون خود مثلا صحنه تماشای یک گل زیبا یا بوسیدن دست پدر توسط فرزند که یک حس خوب القا می‌کند، گاه نیز حس قلبی و درونی انسان از مواجهه با بی عدالتی، ظلم، فریب و نیرنگ مثل گرفتن جون یک انسان بی گناه، یا دیدن کودکان کار و غیره باعث میشه که انسان حس خوبی نداشته باشه، و یک هنرمند به عنوان مثال یک نقاش یا یک شاعر یا یک کاریکاتوریست یا یک بازیگر شروع به نقد کنه، اینکه بازیگری زمانی روسری سر می‌کرد و اعتقاد داشت و الان سر نمیکنه م معترض هست باید دید که چرا قبلا اونطور بوده و حالا اینطور. پس دلیلی داره. لطفا شعور داشته باشید. و الکی حرف نزنید. در ضمن انسان حق طلب با انسان متعصب چشم و کور بسته فرق داره. جانم فدای امام زمان علیه السلام. انشاالله ظهور آقا و برپایی عدل
    • IR ۰۷:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      هر چیزی رو که تو مغزتون فرو میکنند نشخوار نکنید! این حرف ها خیلی وقته که تق اش دراومده!
  • IR ۲۳:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    لعنت به این جماعت که روی طالبان را هم سفید کردند لعنت لعنت
    • احمد IR ۰۷:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      لعنت به اونایی که میخوان به هر قیمتی شده ،لخت شدن را حق زن ایرانی بدانند! اتفاقا آقای طالبی حق مطلب را ادا کرد که اینطور شما را سوزانده ، خودتان بهتر میدانید منظورش چی بود ، اونایی که جوانیشان را مفت در سینما داده‌اند تا دیده شوند! حالا سر پیری روسری از سر بر می دارند ، انگار مردم نمی دانند که دیگر چیز در آوردنی برایتان باقی نمانده!
  • IR ۲۳:۳۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۷
    دوس دارم نظر مادر، خواهر،همسر، احیاناً دختر آقای طالبی اگر دارند. درباره نظرات ایشان را بشنوم. من اگه جای خانوم های که در بالا ذکر کردم بودم، ایشون رو در یک کیسه برنج میزاشتم بعد در کیسه رو با یک قلاده طلا میبستم بعد اونو کول افخمی میزاشتم ببره بندازه تو یتیم خانه ایران.
  • مجید IR ۰۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    این همه نقد و انتقاد از سینمایی ها خلاف قانون هم نوشته میشه هم گفته حالا چطور شد وقتی یکی از جنس خودشون یک نقدی رو انجام میده این همه گارد میگیرن بنظر بنده طالبی اگر بی ادبه از جنس همین اجتماع سلبریتی بی فرهنگه بقول معروف آهن آهن و می‌بره
  • پویا IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    کی دیگه صدا و سیما نگاه میکنه اخه.
    • IR ۲۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      6 5
      دلیل نمی شود همه هم عقیده و هم رای شما باشند.
  • شبگرد IR ۰۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    زنده باد عالی بود
    • IR ۰۷:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
      24 3
      مطمئنا همه كساني كه فكر مي كنند اين ادبيات شايسته زنان است مشكل اخلاقي دارند و دائما فكر و ذكرشان مسائل خصوصي زنان است.
  • شاهین IR ۰۳:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    افخمی نماینده عموم است نه وطن فروشان بی شرف ها وضعیت شما روشن است سلبریتی ها خودشان را در دوران سخت بدون یک ریالی از جیب خودشان نشان دادند و توهم رابین هود بودن به سرشان زد در صورتی که نمایندگان و خود فروخته های پرنس جان بودند.
    • IR ۱۳:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      16 4
      بی شرف تویی
  • هاشم IR ۰۴:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    آقای طالبی که وضعیتش معلوم است ولی باید بحال افخمی و مدیریت صدا وسیماگریست که از مالیات مردم و پول ما مردم چنین گستاخانه به چهل میلیون زن ایرانی ودر واقع به همه مردم ایران توهین میکنند
  • IR ۰۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    شما چطور اهل فرهنگی هستی که مفهوم حرف آقای طالبی را متوجه نشدی داره میگه وقتی با حجاب که اسرار آفرینش خداوند است و از نظر خداوند تا این حد مهم و واجبه مخالفت می کنی اگر بچه بودی میگفتی وقت دارم حالاها تا نافرمانی خداوند و بکنم اما وقتی یائسگی علمی رو رد کردی و در سراشیبی عمر قرار داری و اینطور نافرمانی می کنی جای تأسف هست
  • امیر IR ۰۵:۰۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    واقعا درست گفته اولا این سیلیبرتی های زن نیمی از ایران نیستن ویکسریخوشگذران وبی دردن دنبال عشق حال خودشانند همین حالا کجای شما برخورد شما که یائسه نشدید
  • مهدی IR ۰۵:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    درود بر این دو بزرگوار که در بطن سینما هستند و واقعیت سینما را بیان کردند و افسوس به حال روغنفکران و خبر آنلاین که همیشه دنبال بزک کردن سلبریتی های خائن هستن . درود بر آمارهای سینما
  • IR ۰۵:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    دیوانه چو دیوانه ببیند خوشش اید .بالاخره این دونا از سنخ همدیگرند ومتاسفانه تلویزیون هم دست همفکران یه همچین ادمهاییست.ولی خدایی بیست درصد جامعه این برنامه‌ها را نگاهم نمی‌کنند که اگر در رسانه های مجازی ذکر نمیشد اصلا ماها خبر نداشتیم از این در فشانیهای اقایان
  • احمد IR ۰۶:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    انقدر مزخرف نگو نویسنده جون چون دقیقا حق با طالبی بود شما سلبریتیا دیگه رسما شورشو دراوردید چندسالع هرتوهینی دلتون خواسته کردید به قشر انقلابی و نظام حالا که یکی جوابتونو داده قاطی کزدید
    • فرزانه IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
      31 3
      مزخرف خودت میگی
  • IR ۰۷:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    برخی گفته اند اینها نظامی اند به نظامی ها توهین نشود اینها عضو یک گروه شبه نظامی بی شرم و بی حیا و نخود هر آشند و به هیچ عنوان دیسیپلین های نظامیان را ندارند
  • IR ۰۷:۲۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    کجاش افخمی اصلاح طلب بوده ایشان آدم منفعت طلبی بوده چون می دانسته اصلاح طلبان آن موقعه پایگاه اجتماعی داشته به خاطر اینکه رای بیاره خودش را اصلاح طلب جا زده بود
  • IR ۰۷:۳۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    اگه یه حرف درست زده شده همین حرفی بود که اقای طالبی گفت دمش گرم
  • مینو IR ۰۷:۵۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    هر کسی حرفی میزنه شعور خودش رو میرسونه...مشخصه آدمایی که دم از حجاب و دین میزنن چه اهدافی دارن فقط خودشیرینی ....
  • احمد نخعی IR ۰۹:۱۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    7 21
    لطفاً خواهش میکنم دهنت و ببند و کمتر سمپاشی کنید حرف های خوب درست و کار زیبای افخمی نشان داده امثال شما از حسادت در حال انفجار هستید شماهایی که تا دو ماه پیش به خاطر اینکه اختشاشات را جلو ببرید همه کاری انجام دادید
  • ارش‌ایرانی IR ۰۹:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    6 40
    کاش‌یه‌تار‌موی‌او‌به‌تن‌شما‌بی‌غیرت‌و‌وطن‌فروش‌بود
  • عثمان IR ۰۹:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    4 18
    عزیزم ناراحتی شما از جایی دیگه هست ، شما از این ناراحت و عصبانی هستید که جشنواره فیلم فجر بدون آدمهای مسئله دار بخوبی و با استقبال خوب مردمی روبرو شد . اگر جای آقای افخمی هر کسی بود شما اعتراض داشتی.
  • مينا IR ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    18 1
    براي مغزهاي پوسيده..........
  • س ن IR ۰۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 19
    خبر آنلاین خسته نشدی اینقدر چرت و پرت گفتی و نفرت پراکنی کردی ، از هر حرفی بداشت خودت رو می‌کنی ، این آقا نگفت کسانی که یائسه میشن نظراتشان اهمیت نداره گفت این جماعت همش دنبال بهانه هستن که جمهوری اسلامی ایران حمله کنن که بی راه هم نگفته ، اینا اگر خورشت قیمه شون هم شور بشه میندازن گردن جمهوری اسلامی
  • ناشناس IR ۱۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    17 2
    پيشنهاد ميكنم اين آقايون در برنامه هاي پزشكي و زنان و زايمان شركت كنند تخصص اشون بيشتره و البته علاقه ... و سينما رو به اهل اش بسپارند
  • ناشناس IR ۱۰:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    6 17
    حرف حق وبه جا زده انددست مریزاد
  • IR ۱۰:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    14 1
    وقتی ماه تغییر آدمها را به چیزهایی گره بزنیم که در باورهای اجتماعی فحش به حساب می آیند نتیجه می شود امثال ابوالقاسم طالبی. اتفاقا من اگر بخواهم تحلیل بدور از بی ادبی بکنم به سبک نئومارکسیست ها سروقت اقتصاد سیاسی و مکتب انتقادی و صنایع فرهنگی می روم که تحلیل می کند تا وقتی آدم ها به یک سیستم وصل بوده و از مواهب اقتصادی آن ارتزاق می کنند خروجی اش می شود ابوالقاسم طالبی و وقتی این ارتباط گسیخته می شود خروجی اش می شود آنهایی که طالبی از آنها به عنوان یائسه یاد می کند. حتی به گذشته منتقدانه کسانی که در این سیستم گردش مالی داشته اند هم برگردیم چنانچه فیلم انتقادی هم ساخته باشند باز آن فیلم وصل بوده به بنیان های اقتصادی سیستم وگرنه سیستمی که ما می شناسیم دگم تر از آن است که حتی با ژست آزادی بیان اجازه دهد با منبع مالی خارج از سیستم چیزی علیه اش ساخته شود و کار به جایی می تواند برسد که کسانی مثل اصغر فرهادی کلا نان و آب شان را از این سیستم جدا کنند و دنبال تهیه کنندگانی خارج از این سیستم بگردند. مکتب مطالعات انتقادی که مکتب صنایع فرهنگی از زیر مجموعه های آن است بسیار بی رحمانه نقد میکند
  • نادر رحمتی IR ۱۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    0 0
    علو
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    31 3
    من به عنوان یک زن و یک مادر نه از حرف های ایشون تعجب کردم و نه بهم برخورد چون شانی ندارند ولی تاسف فراوان خوردم برای همسر فرزند و خانواده ی ایشون که چه تربیت سخیفی دارند.
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    16 2
    بیشتر افرادی که در اعتراضات شرکت کردند دختران جوان با سن کمتر از بیست و پنج سال بود همان سنی که دکتر شریعتی میگوید حکومت ها از آنان ترس دارند البته جناب طالبی ایشان دچار یائسگی فکری و اندیشه ای شده و دیگر فرایند طبیعی علت و معلولی را قادر به تحلیل نبوده و صرفا معلول ها در ذهن دگم ایشان وجود خارجی دارند بزرگی میگفت کسی که به اندازه یک جو نفهمید به اندازه یک خروار هم نمی‌فهمد این جمله اینه ایست مقابل افخمی وطالبی
  • مهرداد IR ۱۱:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 17
    این سلبریتی های وطن فروش مایه شرم ساری هست
  • تابان IR ۱۱:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    20 3
    این تلویزیون و این سینما فقط و فقط برازنده امثال این دو نفر است. در و تخته با هم جور هستند.
  • IR ۱۱:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    6 17
    طالبی حرف حق حق حق زده و منظورش هم کتایون ریاحی است و همه می دانیم
  • محمدعلی IR ۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    حسین قره خودش کیه؟
  • امیرحسین IR ۱۲:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 1
    جناب خبرانلاین اینجا افرادی نظر داده اند که در متنشان پر از توهین و فحاشی بود و شما تایید کردی ولی نظرات بنده که جنبه انتقادی از حکومت داشته و توهینی نکردم رو تایید نکردی تاسف و شرم
  • IR ۱۲:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    4 14
    این حرف ایشون کاملا درسته فقط چون از زبون این آقا نقل شده برخی باهاش مخالف هستن . واقعیت قابل انکار نیست
  • حمید IR ۱۳:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    4 14
    جناب نویسنده و تحلیل گر متن لطفا بخاطر حرف یه نفر که اتفاقا واقعیت هم گفته اینقدر آسمون ریسمون نباف،شما که مدعی آزادی هستید به کجا فشار اومده که اینقدر در و دیوار داری گاز میگیری؟هی هم ،هم مسلک هم مسلک نکن،خیلی هم بخودتون ورفقا نیاز، فکر نکن خیلی هم فکر دارید،جای جاش باشه شما با همون چهارتا نیم لبریتی وطن فروش و اونایی که بجای اعتراض هنجار شکنی کردند و ستون پنجم دشمن شدند ،هستید،وهم هم برتون نداره عمووووو،بوی کباب نیست ها..دارن خر داغ می‌کنند، شما چون دنبال خیانت به وطن بودید و حالا جلوتون گرفتند ،دارید میسوزید،برو بگرد ببین کدوم یکی از هم مسلک های به حساب هنرمند شما تا حالا دغدغه مردم داشتند که شما یکیش،باشی؟؟؟شما تمام وجودتون دنیا و عیش و نوشتونه... نه مردم میفهمید،نه دین نه آخرت، نه امنیت،نه عزت،و قلدرهای کوچه های بن بستید مرد مایه گذاشتن از خود نیستید،دوران شما تمومه عمو،بدبختی مردم از امثال شماست در این مملکت، اینو بفهمید..
  • مهدی IR ۱۳:۴۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 16
    شما که در تحلیل واقعیت در نمانده ای چرا وقتی چند صد نفر از همین بانوان جنبش تحت عنوان مقابله با تعرض جنسی را در سینما راه انداختند این طور رگ گردنتان بیرون نزد.شاید فکر می کنید تعرض جنسی در برابر یائسگی خیلی اهمیتی ندارد.کسی که می خواهد دیگران را نقد یا تقبیح کند خودش حداقل به روش دیگری عمل می کند.البته بنده با پخش چنین صحبتهایی از تلویزیون مخالفم ولی آن را رد نمی کنم.بزگترین مشکل جامعه امروز نه یائسگی و نه درماندگی از تحلیل است بلکه دروغگویی خصوصا از زبان کسانیست که تابلو دروغ ممنوع در دست دارند
  • رهگذر IR ۱۴:۰۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    4 34
    اگر سلبریتی ها با داعش همدست بشوند حتما این حرفها لایق زنان فاسد سلبریتی است که در 5 ماه گذشته با دروغ پراکنی تجارت کردند
  • عبدالله IR ۱۴:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    سلام هرکسی باید به وجدان خود رجوع کند حتما آخرتی هست،وخداوند ناظر و شاهد اعمال ما والسلام.
  • آرمان IR ۱۴:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    15 3
    از کوزه همان تراود که در اوست. صدا وسیما چیه که برنامه هفت چی باشه که افخمی چی باشه. دیگه ببین مهمون دلقک و پاچه خارش چی میشه! اگه این قضیه به فضای مجازی کشیده نمیشد ۵ درصد از ملت هم متوجه نمی شدند همچین شکری خورده شده. قابل توجه ارتش سایبری: حسین ابن علی، مرد مردان عالم فقط هیات و روضه و قرتی بازی محمود کریمی به اسم نوحه نیست. حسین یعنی آزادگی و آزادگی یعنی حق را بگو اگرچه به ضرر خودت باشه.
  • زینب IR ۱۴:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    13 5
    اقایان افخمی و طالب مایه شرمساری جامعه هنری هستند.از مادر خودشون از تمسرو دختر خودشون خجالت نکشیدند؟
  • محمدحسن خانرودی IR ۱۵:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    5 12
    یعنی اگه دختروزن ایرانی اونورآب خودشو وسط میدون جلوی چشم یک جمعیتی برهنه کنه کارش عین تجدده اما اگه ازدهن کسیکه مسلکش مخالف شماست دوتاکلمه که به گفته خودتون برای همه خانمهای دنیا اتفاق میفته‌ دربیادطاقت شنیدنشوندارید و اونوقت دم ازآزادی بیان ودموکراسی میزنید؛
  • IR ۱۵:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    7 8
    زود قضاوت نکنیم چند سال پیش یه بار (مرحوم) سلحشور از فساد اخلاقی تو سینما گفت، همه بهش فحش دادن. ولی حالا همون بازیگرا با پیوستن به جنبش "می تو" و افشاگری هاشون حرفاشو تایید کردن.
  • IR ۱۵:۵۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    4 14
    مگه حرف اشتباهی زده؟ عین چیزی که اتفاق افتاده رو گفته
  • ناشناس IR ۱۶:۰۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    4 12
    خودتون اوضاع سلبریتی ها رو ببینید از نظر دوام خانوادگی بدترین اوضاع رو دارن .هنر اغلب این سلبریتی ها همینه .از این شوهر به اون شوهر از این زن به اون زن .چه قد سهمشون زیاده تو بچه های طلاق. حالا هم بسیار بچه گانه وضد دین عمل کردن با روسری برداشتن شون .جز نمایش اندام خودشون به چیزی دیگه نمی اندیشن !!!!حقیقت اینه البته بلانسبت تعدادی که متانت خودشون رو حفظ کردن بقیه در سقوط ارزشها پیش قدم شدن
  • امیر IR ۱۶:۱۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 8
    همونطور که میدونید یا ادای دونستن در میارید یا دربهترین حالت از دریافت و درک و تحلیل باچاشنی وجدان وانصاف عاجزید برای بی ادب بودن و شانیت نداشتن و عدم نزاکت دوتعریف دارید ۱.فحاشان و رکیک گویانی که ساده لوح یا شهوت گرا هستند و میتونیدبعنوان سلاح علیه رقیب ازشون استفاده کنید ۲.سایر افراد که معمولا درکنار غریزه وشهوت کمی هم از تفاوتی بنام تعقل استفاده میکنند که ایندسته اگر به شماره یک بگن جیش ازنظر طیف شما بی تربیت بی بته فحاش ظالم وجائر و نافهم هستند. درعین حال خیلی خوب میشه شما برای امثال طالبی و ب.افخمی که در دسته دوم هستند تحت لیسانس ونظارت شیخ مدبر وامیدساز یه دوره تدبیر و روشنبینی و آینده نگری ومردم دوستی و امید بزارید..... والا به سنگ پای قزوین با وجود شما اجحاف شده که انگ از رو نرفتن میزنن
  • IR ۱۶:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    8 1
    بعد از وقایع سال 88 خیلی از خبرهایی که در سایتهای اینترنتی منتشر میشد منفی مثبت های زیاد رو دریافت میکردن . مثلا خبری اگه در مورد موسوی بود بیشترین مثبت رو میخورد و اونجا برادران سایبری که مثل الان فکتور نمیگرفتن همیشه در اقلیت بودند و میگفتند مثبت و منفی ها نشاندهده اکثریت و اقلیت نیست. الان ولی اوضاع فرق کرده . مثلا خبری مبنی بر اینکه دولت چرا جلوی گرونی را نمیگیرد و یا خبری در مورد روسیه و پوتین در کمتر از چند دقیقه بیشترین منفی را میگرند . معلومه که هزینه ها و بیت المال داره صرف کی و کجا میشه خبر آنلاین لطفا چاپش کن تا در مورد بی طرف شما شک نداشته باشیم .
  • IR ۱۶:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    1 0
    ما شنیدیم خانمهایی که یائسه می شوند از نظر دینی اشکالی ندارد حجاب از سر بردارند حالا یکی از این علمای دینی بیان بگن درسته یانه؟
  • NL ۱۶:۵۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    13 3
    خیلی تاسف داره این کارگردان و طالبی و با اون حرف زدنش و تفسیر و توصیهاز بس بی محتوادن که بچه ببینن
  • IR ۱۷:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    6 14
    ناز شصتش، همه اپوزوسیونیها فدای آب دهنش که همچین جمله بجایی گفته..... در هر زمان و مکان باربط و بی ربطی ، دهنتون رو پر میکنید و از سر تا پایین جامعه رو فحش کاری میکنید ، کسی بهتون میگه خرت چند؟ حالا یک حرفی زده در شان تون ، ظرفیت انتقاد داشته باشید بی راه هم نگفته..... حقیقت تلخه
  • ایرانی IR ۱۷:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    13 3
    از نویسنده این مطلب سپاسگذاریم.بسیارعالی ومتقن ومتین فرمودند.دستمریزاد
  • یک ایرانی IR ۱۷:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    19 5
    بیشعوری تان حد و مرز ندارد ؟؟؟؟؟ بودجه هنگفت صدا و سیما که از بیت المال ست هزینه اراجیف اینگونه افراد میشود .
  • IR ۱۷:۳۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    8 2
    رباتهای برادران سایبری عجیب روی مثبت منفیها فعال هستند حالا مثبت منفیهای اینجا را برعکس کردی واقعیت نظر مردم رو میخواید چیکار کنید؟؟؟؟؟؟
  • کورش IR ۱۸:۰۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    7 2
    شرم و حیا برای انسان چیز خوبیست و با این حرفهای زشت و زننده نمیشود مردم رو ارام کرد ، کسی که خودش زن و دختر و ناموس داره نباید اینقدر بی تربیت باشد و از صدا و سیمایی که با پول همین مردم اداره میشود سواستفاده کرد و به ناموس مردم توهین کرد
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    4 5
    خوبه خودت داری نقد توهین میکنی بعد صد تا توهین کردی اهان تو هین شما از این جنس خوباست از این بی اشکالا که شما مجاز هستن بهش
  • سیدمحمودترابی IR ۱۹:۴۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    10 3
    ابوالقاسم طالبی = طالبان
  • IR ۱۹:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 7
    خفه بابا حرف حق برای همسال شما سخت است
  • محمد IR ۱۹:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    5 16
    آقای طالبی حرف دل مردم ایران رو زد
  • کمی تفکر IR ۱۹:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 21
    یائسگی جرم نیست و مایه سرافکندگی هم نیست شما با این سبیل کلفت ک قلب مهربون باید بدونی که هرررر زنی عمرش مشغوله ظاهرش بوده و جلب نگاه ، یائسگی افسدگی بسیاااا زبادی براش ببار میاره و حس میکنه همه چی تمام شده و دنباله اینه که اون نگاه ها را نگه داره برا خودش.... چه راهی بهتر از مطرح بودن و سر تیتر بودن .... بجا اینکه ایییینقدر رقیق القلب باشی ، بهتره یه کم مطالعه کنی آقای طالبی کاملا دقییق و صحیح به هدف زدن و اساس ایییین هجمه ها هم همین دقت و صحت هستش عزیزم
  • IR ۲۰:۲۹ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    11 2
    مگه بیکاری بجای فیلم سینمائی خارجی این برنامه های چندش آور را نگاه میکنی که اذیت بشی ؟!
  • هم وطن IR ۲۰:۳۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 13
    باسلام به ادبیات مهمان برنامه کاری ندارم ولی کمی فکر کنید هستند معدود کسانی که خودرا هنرمند و فرهیخته و سلبریتی می دانند این توهم را دارند که هر غلطی می کنند ملت باید آنهارا تحسین کند این مملکت حسینی است و ملت امام حسین هر ننگنی را نمی پذیرد کمی تفکر کنید این حضرات تازه به دوران رسیده میخواهند همه جا عیاشی اشان به راه باشد مگر نه اینکه از خودشان درز کرد که روابط نامشروع هم بعضا دارند مگر نه اینکه با پول این ملت به اینجا رسیده و حالا جفتک هم می زنند
  • حقگو IR ۲۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    13 2
    خدایا کی میشه این مومنان واقعی یه حرف درست و حسابی بزنند که جمله ای از کمر به پایین توش نباشه؟؟؟؟؟ قل للمومنین یغضو ابصارهم .به مردان مومن بگو چشمان خود را فرو بندن. در ایه ای دیگر علت حجاب زنان اینگونه امده .فی قلوبهم مرض زنان حجاب داشته باشند تا کسانی قلبهای مریض دارند نگاه بد به انها نیندازند.نتیجه اینکه شمایی که مومن واقعی و طرفدار شدید حجاب هستید با همین حرفهاتون ثابت میکنید که چه قلبهای مریض و نگاه و فکر کثیفی دارید .مصداق فی قلوبهم مرض خود خود شما هستید که فقط نگاهتون همیشه و همیشه از کمر بالاتر نمیره.طالبی با حرفش و افخمی با نیش خناش نشون میدن که عین مصداق ایه «فی قلوبهم مرض« هستند
  • بنیامین‌دشتی IR ۲۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    9 2
    به نظر من باید درب صدا وسیما رو پلم شود،،چون مرکز یک عده آدمهای بیسواد،بی تربیت،،،و مرکز اختلاف انگیزی،بین مردم میشه،،اول از همه باید رییس صدا وسیما عوض شود چون ایشان خودش درخانواده خودش طرد شده،،وایشان هیچ گونه عملکرد مثبتی درجذب مخاطب نداشت،،،حتی کودکان نیز نسبت به عملکرد صداوسیما ناراضی هستند،چه رسد به بزرگان اهل قلم،،،ضمنا ازمهمانهایی دربرنامه های زنده استفاده میشه،که از لحاظ فهم ودرک شعور پایینی برخوردارند،کم وبیش،با این صداوسیما صدسال به عقب برمیگردیم،
  • سید IR ۲۱:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    3 11
    هرچه دوستان شما فحاشی کنند آزادی است .اگراز واقعیت پشت پرده زنان سینما که بارها توسط خودشان افشا شد ذکری به میان آید مایه شرمساری است !
  • ناشناس IR ۲۲:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    9 1
    ما زنان ایران با این حرفها تحقیر نمی شویم چون باعث می شود هر روز بیشتر به توانایی خودمان نزدیکتر شویم و هرگز در برابر این مرد سالاری کوتاه نمی آییم چون ما ماشین فرزند آوری نیستیم ما انسانیم
  • ایمان IR ۲۲:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    14 0
    من این برنامه را دیدم واقعا از دو نفر که هرکدام حدود ۷۰ سال سن دارند.انتطار نداشتم شماها در این سن دیگه جای اشتباه ندارید باید الگوی جوانان شوید. نه اینکه جوانی که برنامه شما را میبیند خجالت بکشند.
  • علیرضا IR ۲۳:۵۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۸
    2 9
    با سلام، مگر نمی فرمایند که اظهار نظر ازادست، ایشان هم نظرش راگفته، چون باب میل اصحاب هنرمند نبوده به مذاقشان خوش نیامده، 4 ماه است شبکه مانتو وعنتر نشنال وسیما وبی بی گلابی هرچه دلشان می‌خواهد بلغور میکنن، حالا این آقا یک مطلب در خصوص زنان گفت شده بز گر؟!؟!
  • مجید IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 4
    هنرمندان مخاطب خاص را می بینن سینما رو ها میبینن و اظهار نظر می کنن مگر چقدر از فیلم های ایرانی فرو ش داره که از طرف عموم مردم نظر میدن در ضمن عده ای از سینما رو ها هم نظر با هنر مندان نیستند . این آقای کارگردان هم روی سخنش با همان هنر مندانی هست که فکر میکنن عوام پسندانه نظر دادند هر چند بیانش نا مناسب بود . حالا به چندنفر توی یکسال بلیط می‌میفروشید
  • اهورا IR ۰۴:۱۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 9
    ... و اذا خاطبهم الجاهلون, قالو سلاما ...
  • سامان IR ۰۷:۲۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    4 7
    حسین خره اراجیفت را به بی‌بی سی بگو خبر آنلاین اگه مردی که نیستی اظهارات مخالفان را سانسور نکن
  • آرین IR ۰۷:۲۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    7 3
    بنام خدا با حرفهایی که آقای طالبی در مورد زنان زد! ولمپنی مانند بهروز افخمی با سکوت این سخنان ناپسند در مورد شیر زنان ایرانی منجمله هنرمندان بانوی ابرانی زمین را تایید نمود.روح اکبر عالمی بنیانگذار برنامه هنر هفتم را آزرده نمود. ایکاش یک مجری که مدیریت یک برنامه را اجرا می کند کمی هم آز تاریخ سرزمین خودش کمکی اطلاع داشته باشد.من به نوبه خودم بجای مجری و مهمان برنامه مورد ذکر بخاطر چنین سخنان زشتی که در حق بانوان محترم و فرهیخته سینمای ایران اراعه کردید!!!! معذرت خواهی می کنم یا حق از طرف خانواده ای که چند شهید و جانباز و ایثارگر و معلول تقدیم ایران عزیز داده.پاینده ایران و سرفراز باشد بانوان محترم ایران زمین...
  • حسین ماهرانی IR ۰۷:۵۱ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    3 2
    جناب قره ، با قائدین زمان وکسانی که آلزایمر دارند چه باید کرد!!؟؟؟کسانی که نمی خواهند واقعیات جامعه چه اسلامی چه غیر اسلامی را ببینند چه باید کرد!؟؟ کسانی که برای رسیدن به هدف روند طبیعی خلقت وجهان هستی را هم دستمایه اهداف خود می کنند وبه تمسخر می گیرند! همان کسانی هستند که خود را به خواب زده اند!!!بگذارید در دنیای خود خوش باشند!!!
  • IR ۰۸:۲۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    6 4
    حال متکلم از کلامش پیداست، از کوزه همان تراود که در اوست...کله هایی پوک و دهان های یاوه گو و تریبونی مفت در جایی که دیگر مخاطبش را سالهاست از دست داده است.
  • ابراهیم IR ۱۰:۲۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    3 6
    خبر آنلاین هم با این افاضات موضع ضد انقلابی خودشو بیشتر نمایان می کند، آیا کشف حجاب و‌درپغپردازی و مزخرفاتی که بعضی از سلبریتی های زن در اغتشاشات اخیر داشتند، قابل تایید است که شما آن را کنش اجتماعی می خواهید که پاسخ به مطالبه بخشی از جامعه بود؟ واقعا که بسیار وقیح و بی حیا هستید
  • احمد IR ۱۰:۴۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    3 2
    اگر به تریج قباتون بر نمی خوره، لطفاً بگید این بابا که عکس نتراشیده و‌ نخراشیده شو در این مطلب کار کردید کیه؟ طالبی و افخمی که نیست، نکنه تصویر این غولتشن جنبه تزئینی داره!!!
  • IR ۱۱:۱۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    1 6
    واقعا اینکه بالاخره کسی پیدا شد که بگوید در این مملکت زن باحجاب هم هست که خواسته ها و مطالبات به حق دارد و حفظ حجابش هم به معنی ریزه خوار حکومت بودن،نیست، ازش ممنونم.
  • IR ۱۱:۲۸ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    3 14
    حتما حرف آقای طالبی درست بوده که آقای افخمی چیزی نگفته است. چرا قضاوت می کنید.
  • IR ۱۱:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    3 1
    حرف مستدلی علیه آقای طالبی نزدی. جواب منطقی بدهید هر چند از شماها توقعی نیست.
  • IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    5 7
    بعد از نابودی آشغال نیوز رسانه های زرد اصلاح طلب دارن همون نقش دون روح الله زم رو بازی می کنن. اف به وجودتدن که انقدر چیپ و دون پایه اید
  • مریم IR ۱۲:۵۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    6 7
    آقای طالبی حرف بدی نزده خطابش عده‌ای خاص و بی ادب بود که دوران اغتشاشات گفتار و رفتارشان به شدت وقیحانه بود و صحبت آقای طالبی کمترین توجیه رفتار آنان بود و بهترین توضیح از طرف آقای جبلی بود و شما هم آقای قره خودتو به این یائسه ها نچسبان
  • Amirreza IR ۱۹:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    2 9
    حرف حق تلخه ، کسی نمی تونه حرف حق رو تحمل کنه ، عده ای از بازیگرا کشف حجاب کردن که دیگه می دونن فیلم بهشون نمی رسه واقعا شرم اوره که حکم خدا رو نادیده می گیرن و سپس از این کار حمایت می کنن ، عاقبتشون معلومه چی میشه ، من متاسفم بابت این سینمای به اصطلاح اسلامی که بازیگر هارو از روی چهره انتخاب می کنه ، چه فرقی با غرب دارید پس ، نگاه سینما هم به زن ابزار گرایانه هست . حیف اون همه استعدادی که به خاطر چهره وارد عرصه سینما نمی شن .
  • IR ۱۹:۲۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۱۹
    4 1
    از امثال این آقایان بیش از این نمیشود انتظار داشت به قول معروف از کوزه همان برون تراود که دروست
  • س ن IR ۱۲:۴۳ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    0 4
    خبر آنلاین چرا نظر من رو نزاشتی ؟! آهااا زیادی حق گفتم ، باشه 😏
  • کامران۹ IR ۲۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۰
    2 1
    بهترین را همون‌عذ ر خواهی کردنه غلط کردمو واسه همچین روزای گذاشتن
  • IR ۱۰:۳۷ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    2 2
    دوستان از هر دو جناح مخالف و موافق اگر خوب به متن دقت کنید متوجه بازی نویسنده با کلمات میشوید که چگونه فقط و فقط برای نیش زدن کالیبره شده است، نقد و انتقاد اصولی دارد که این بیان هیچکدام را رعایت نکرده.قلم فرسایی آقای حسین قره در این متن کاملا مغرضانه و با هدف تخریب است، لذا فاقد ارزش می باشد.
  • حسنی IR ۱۳:۳۴ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    4 1
    بی کلاس و بی ادب هستن ایتطور حرف زدن مال لاتهای چاله میدونه
  • شهریار IR ۲۰:۰۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    1 2
    اگر آقای طالبی در برنامه زنده می‌گفت به من هم تجاوز شده حالا این روشنفکرنماها تشویقش میکردند
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    6 1
    آقای افخمی گذشته ات را ورق بزن ... درسته که زندگی روزهای سخت داره ، اما به چه قیمت باید گذشت . آقای طالبی هم کسی نیست ، که نظرش اهمیت داشته باشه . حواستون به روزگار هم باشه ورق ها زود زده میشه
  • امیرمحمد IR ۲۲:۱۶ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۱
    1 4
    همه مشکلات ما دلیلش اون بازیگرانی هستند که لامذهبی را در فیلم و سریال ها اشاعه کردند با اون ریخت و لباس و ادبیات شون آدم حالش به هم میخوره که اینقدر اینها رو بزرگ میکنید قحطی آدمه بازیگران مهم شدن
  • ناشناس IR ۰۰:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۲
    4 1
    به قول قدیمی ها ،،، گوشت که نباشه چغندر سالاره !! وقتی همه از صدا و سیمای میلی بدلیل فشارها و بی‌توجهی ها رفته اند کسی نیست برنامه بسازه و کسی دعوت برنامه سازان آنها رو هم قبول نمیکنه ، از این بابت ، این جماعت هم فرصت پیدا میکنند عقده گشایی کنند و اگر خوشبینانه ببینیم !! چغندران سالاری کنند و در حد عقلشان حرف بزنند که نتیجه اش میشود این ، تازه کجاشو دیدین این اول راهه ، تازه سال دیگه چه شود!!؟!!
  • مردمی IR ۱۹:۰۵ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۳
    4 1
    وامصیبت به رسانه ای که کارشناسش افخمی هاوطالبی هاباشند چنین رسانه ای که به نصف بلکه بیشتر ملت توهین میکنن راباید گل گرفت.
  • محمد IR ۱۰:۱۰ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    الان یه دعوای دوطرفه در جریانه...کافیه شما یسر به شبکه های مخالف و پیجها وسایتهاشون بزنین تا ببینین چه توهینها فحاشیها و دروغ وتهمتهایی به این طرف زده میشه...البته پدرمادر خوب در این شرایط نمیزاره بچّش نه برنه مه های اینورو ببینه نه اونور...