گاز بیش از ۸۰۰ سازمان دولتی قطع شد

گسترش نیوز شنبه 03 دی 1401 - 20:32
از ابتدای اجرای طرح پایش مصرف گاز دستگاه‌های اجرایی و اماکن دولتی و عمومی کشور با هدف مدیریت انرژی و رعایت الگوی مصرف تاکنون، جریان گاز بیش از ۸۴۰ سازمان و نهاد دولتی و عمومی در پی اخطارهای صادرشده قطع شده است.

مسلم رحمانی، مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه همزمان با فرارسیدن ایام سرد سال و لزوم صرفه‌جویی مشترکین در مصرف گازطبیعی، شرکت‌های گاز استانی از ابتدای آذرماه، اقدام به پایش مصرف تمامی سازمان‌ها، ادارات و مراکز دولتی، عمومی و... و. کرده اند، اظهار کرد: در این ارتباط، از حدود بیش از ۷۲ هزار پایش انجام‌شده تاکنون، بیش از ٦٣٠٠ مورد اخطار قطع گاز، ۸۴۱ مورد قطعی گاز و ۸۰۲ سازمان از ورود به داخل سازمان، ممانعت به عمل آورده‌اند که در صورت ادامه این روند، ضمن برخورد با دستگاه مورد نظر، اسامی این دستگاه‌ها نیز اعلام خواهد شد.

وی ادامه داد: طرح مذکور در راستای اجرایی کردن بخش‌نامه صادره از سوی نهادهای حاکمیتی بالادست، وزارت نفت و نیز دستورالعمل‌های ابلاغی از سوی شرکت ملی گاز ایران صورت پذیرفته است.

رحمانی با اشاره به انجام بازدیدهای ادواری توسط تیم‌های کارشناسی شرکت ملی گاز ایران، گفت: رعایت دمای ۲۱-۱۸ درجه در فضای داخلی و دمای ۱۸ درجه در راهروها و فضاهای عمومی و سرپوشیده درفرآیند بازدیدها مورد توجه و تاکید قرار می‌گیرد.

منبع خبر "گسترش نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.