دردسر انگشتر برای دختر 11 ساله اهوازی / آتش نشانان دست به کار شدند + عکس

رکنا یکشنبه 05 بهمن 1399 - 13:02
حوادث رکنا: یک انگشتر از دست دختر 11 ساله در اهواز رها سازی شد.

با کمک آتش نشان انگشتر از دست یک دختر 11 ساله خارج شد.

به گزارش رکنا، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اهواز گفت: بامداد امروز دختر بچه ۱۱ ساله‌ای که انگشترش باعث ایجاد ناراحتی در انگشت وی شده بود به همراه والدین خود به ایستگاه ۷۷ آتش نشانی اهواز مراجعه کرد . رها سازی انگشتر دردسرساز در اهواز

ابراهیم قنبری افزود : امدادگران سپس با استفاده از تجهیزات مخصوص اقدام به خارج کردن انگشتر کردند .

وی ادامه داد : با تلاش آتش نشانان و با احتیاط کامل انگشتر از دست این دختر بچه۱۱ ساله خارج شد .آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع خبر "رکنا" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.