سود شرکت ملی صنایع مس ایران در سال گذشته ۱۱۸درصد رشد کرد.
به گزارش اقتصادآنلاین، اردشیر سعد محمدی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران ضمن بیان مطلب فوق گفت: شرکت ملی صنایع مس ایران در دوازده ماه منتهی به اسفند سال 1399 مبلغ 1302 ریال به ازای هر سهم سود حسابرسی شده محقق کرده که نسبت به دوره مشابه سال گذشته 118 درصدی رشد داشته است.
مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران در پایان سود خالص 12 ماهه شرکت اصلی را 26185 میلیارد تومان و سود تلفیقی هر سهم را 1309 ریال عنوان کرد.
منبع خبر "
اقتصاد آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد.
(ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.