در روزهایی که منصور پورحیدری، مدیر فنی و سرپرست وقت استقلال تاکید داشت رامین رضاییان بازیکن مستعدی است و باید زمینه برای جذب او فراهم شود، این ملیپوش جوان به پرسپولیس پیوست تا در ابتدای تابستان سال ۱۳۹۴ خبر سرخپوششدنش را منتشر کنیم!
رامین در ۷ تیر سال ۱۳۹۴ و پس از پیوستن به پرسپولیس مصاحبهای جالب توجه با خبرورزشی انجام داد:
- از طرفداران پرسپولیس خیلی ممنونم. آنها در این مدت حسابی برایم سنگ تمام گذاشتند و شاید باورتان نشود اما حتی منزلم را پیدا کردند و دم درب خانه ما آمدند تا تقاضا کنند من پیراهن پرسپولیس را بپوشم.
- به خاطر عشق این طرفداران و همچنین علاقه فراوان پدرم به پرسپولیس تصمیم گرفتم پیراهن قرمز را بر تن کنم.
- الان بازیکن پرسپولیس هستم اما اصلا دوست ندارم بگویم از بچگی عاشق این تیم بودم. البته اگر پرسپولیس را دوست نداشتم سه بار با مدیران این باشگاه پای میز مذاکره نمینشستم. پیشنهادات دیگری هم داشتم اما همه حرفم این بود که بگذارید اول تکلیفم با پرسپولیس روشن شود، بعد! با شما حرف میزنم.
- پدرم از بچگی طرفدار پرسپولیس بود و البته خودش هم فوتبال بازی میکرد. اوعضو تیم منتخب مازندران بود و در تیم ارتش هم عضویت داشت. بابا واقعا عاشق پرسپولیس است.
- مدیران پرسپولیس خودشان میدانند من به خاطر پیشنهاد این تیم مبالغ بالاتر را رد کردم. این شایعه که میگویند از پرسپولیس ۱میلیارد و ۳۰۰میلیون خواسته بودم هم اصلا صحت ندارد (در آن زمان قیمت دلار ۳۵۰۰ تومان بود)
بیشتر بخوانید: بیرانوند: مخلص هواداران پرسپولیس؛ میخواهم با هم قهرمان آسیا شویم/ قید فوتبال اروپا را زدم و در این جمع می مانم













