به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پس از قطعی شدن حضور سهراب بختیاریزاده به عنوان مرد اول نیمکت تیم فوتبال استقلال، سهراب و مدیران این تیم به دنبال پیدا کردن دومین دستیار خارجی برای او هستند. اوزجان بیزاتی نخستین نفری است که به عنوان دستیار سهراب در استقلال انتخاب شد.
مشخص شد که گابریل پین که فصل گذشته به عنوان دستیار محرم نویدکیا روی نیمکت سپاهان حضور داشت، یکی از گزینههای استقلال برای همکاری با سهراب بختیاریزاده در فصل پیشرو است.
گفته میشود مدیران استقلال تمام ضمانتهای لازم را برای این مربی برای حضور در تهران فراهم کردند و منتظر پاسخ وی هستند تا این مربی فنی ایتالیایی، مجدد با آبیپوشان همکاری داشته باشد. او در مسیر قهرمانی بدون شکست استقلال با فرهاد مجیدی، نقش پررنگی در کادرفنی این تیم داشت.
253 258










