حاجی‌پور: به این پیروزی نیاز داشتیم

ورزش سه یکشنبه 07 تیر 1405 - 19:04
قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران ابراز امیدواری کرد که تیم ملی پس از ریکاوری مناسب، با آمادگی کامل در ادامه مسابقات حاضر شود.

به گزارش "ورزش سه"، علی حاجی‌پور پس از پایان دیدار مقابل کوبا گفت: قطعا به این برد نیاز داشتیم. در دو هفته اخیر بازی‌های خوبی انجام دادیم و به جز دیدار مقابل بلژیک که پرخطا ظاهر شدیم، در هفت مسابقه دیگر عملکرد قابل قبولی داشتیم. بعضی مواقع به خاطر بدشانسی و کم‌تجربگی نتوانستیم روند خوبی که داشتیم را به نتیجه برسانیم.

وی ادامه داد: از ست دوم به بعد امروز هم اتفاقاتی در جریان مسابقه رخ داد و در یک گیم تمرکزمان را از دست دادیم، اما در مجموع توانستیم بازی را مدیریت کنیم و به نتیجه برسیم.

حاجی‌پور درباره بازیکن مصدوم تیم کوبا، گفت: آن بازیکن قبلا هم‌تیمی من بوده و دوست من است. برایش آرزو می‌کنم هرچه زودتر سلامتی‌اش را به دست بیاورد. خودم هم تجربه مصدومیت و دوری از ورزش را داشتم و می‌دانم آسیب‌دیدگی بخشی از ورزش حرفه‌ای است.

قطر پاسور تیم ملی والیبال ایران در پایان گفت: من هم در جریان مسابقه کمی دچار کمردرد شدم و این درد قدیمی دوباره برگشته بود. هنگام بازی شرایط سختی داشتم، اما امیدوارم ریکاوری خوبی داشته باشم و برای مسابقات بعدی آماده و در شرایط ایده‌آل قرار بگیرم.

گفتنی است در ست دوم دیدار ایران و کوبا خاویر کونسپسیون بر اثر فرود نامناسب مقابل تور دچار مصدومیت و شکستگی احتمالی ساق پا شد و از زمین مسابقه خارج و به بیمارستان منتقل شد.


منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.