سیرجانی‌ها پس از شکست پرسپولیس راضی شدند!

خبرورزشی شنبه 06 تیر 1405 - 14:41
تمرینات تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان برای دیدار حساس مقابل چادرملو یزد در چارچوب پلی‌آف تعیین سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۲ از امروز در تهران آغاز می‌شود؛ دیداری که تکلیف یکی از سهمیه‌های آسیایی را مشخص خواهد کرد.

تیم فوتبال چادرملو یزد روز گذشته در بازی نخست پلی‌آف تعیین سهیمه لیگ قهرمانان آسیا ۲ مقابل پرسپولیس به برتری ۲ بر یک دست یافت و حریف گل‌گهر سیرجان شد.

با وجود اینکه مسئولان گل‌گهر اعلام کرده بودند در هیچ تورنمنتی شرکت نمی‌کنند، اما قرار است تمرینات این تیم برای بازی با چادرملو از امروز (شنبه) در زمین الیاف تهران آغاز شود. تمرینات این تیم بدون حضور بازیکنان خارجی برگزار خواهد شد.

مدیران گل‌گهر به بازیکنانی که قراردادشان به پایان رسیده است، اعلام کرده‌اند دیدار با چادرملو آخرین بازی فصل محسوب می‌شود و باید در تمرینات شرکت کنند، باید دید که آیا این اتفاق می‌افتد یا نه. 

دیدار گل‌گهر - چادرملو قرار است ساعت ۱۹ دوشنبه ۸ تیرماه در ورزشگاه پاس قوامین برگزار شود.

بیشتر بخوانید: پرسپولیس ۱ - چادرملو ۲/ شکست تلخ سرخ‌ها در پلی‌آف انتخابی آسیا

منبع خبر "خبرورزشی" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.