از خواهر یوسف پیامبر چه خبر؟ | وقتی مادر شدم تا چند سال...|‌ ببینید

همشهری آنلاین شنبه 06 تیر 1405 - 11:42
بخش‌هایی از گفتگوی نسرین نکیسا بازیگر سینما و تلویزیون درباره حضورش در سریال «یوسف پیامبر» مورد توجه قرار گرفت.

به گزارش همشهری آنلاین، همزمان با بازپخش سریال «کیمیا» در شبکه آی فیلم بخش‌هایی از گفتگوی نسرین نکیسا درباره حضورش در سریال «یوسف پیامبر» و بعد در «کیمیا» بازنشر شد. نسرین نکیسا می‌گوید: «من بعد از سریال یوسف پیامبر پیشنهادهای زیادی داشتم اما بعد آن مادر شدم و چند سالی مجبور شدم از پروژه‌ها فاصله بگیرم تا اینکه...»

این بازیگر در سریال حضرت یوسف در سال ۱۳۸۷ در نقش دینه خواهر حضرت یوسف بازی کرد که در فراق برادرش یوسف، التیام بخش حضرت یعقوب نبی بود.

منبع خبر "همشهری آنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.