نقض آتش‌بس و تفاهمنامه توسط آمریکا

خبرگزاری تسنیم شنبه 06 تیر 1405 - 00:27
سازمان تروریستی سنتکام به صورت رسمی تجاوز به اهدافی در خاک ایران را تائید کرد.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  سازمان تروریستی سنتکام اعلام کرد که امروز مواضع ذخیره‌سازی موشک و پهپاد و همچنین تاسیسات راداری ساحلی ایران را هدف حملات خود قرار داده است.

طبق ادعای این سازمان تروریستی، این اقدام در تلافی حمله پهپادی روز 25 ژوئن ایران به کشتی باری «اور لاولی» (M/V Ever Lovely) با پرچم سنگاپور انجام شد؛ کشتی‌ای که به زعم این سازمان تروریستی در حال خروج از تنگه هرمز در امتداد سواحل عمان بود.

 سنتکام مدعی شده این حمله نقض آشکار توافق آتش‌بس و تهدیدی علیه آزادی کشتیرانی بین‌المللی بوده است!

پیش از این  رسانه آمریکایی صهیونیستی آکسیوس مدعی شده بود: ارتش آمریکا حملاتی علیه ایران در نزدیکی تنگه هرمز انجام داده است.

 به گزارش تسنیم، همچنین برخی منابع دقایقی پیش اعلام کردند که انفجارهایی در محدوده اسکله طاهرویه سیریک شنیده شده است.

انتهای پیام/ 

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.