کریم باقری بعد از شکست پرسپولیس مقابل چادرملو و از دست رفتن شانس حضور در آسیا اظهار داشت: به تیم چادرملو تبریک میگویم که جانانه بازی کردند. متأسفانه بد بازی کردیم و بازی را باختیم.
وی ادامه داد: زمانی که تیم میبازد کل باشگاه باخته است، نمیشود همه چیز را گردن بازیکنان انداخت. در این یکی دو سال پرسپولیس شرایط خوبی نداشت، تعویض مربی و بازیکن باعث شد این شرایط ایجاد شود.
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: امیدوارم برنامه ریزی صورت بگیرد که پرسپولیس جایگاه خوبی داشته باشد
باقری درباره مذاکره با اسکوچیچ؟ تصریح کرد: متأسفانه تیم مربی داشت و این حواشی به تیم ضربه زد.
انتهای پیام/