نظر مدافع تیم ملی ایران درباره بازی با ژاپن

افکار نیوز جمعه 05 تیر 1405 - 23:13
مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران، با بیان اینکه اینجایم که تجربه کسب کنیم و روز به روز بهتر شویم، گفت: آینده از آن ماست و می‌توانیم در ادامه مسیر شرایط خیلی بهتری را رقم بزنیم.

 سید عیسی ناصری پس از دیدار ایران و ژاپن در هفته دوم لیگ ملت‌ها، اظهار داشت: اگر بازی را دیده باشید، واقعا مسابقه زیبایی ارائه دادیم. در دو ست اول نتوانستیم عملکرد خوبی داشته باشیم، اما در ادامه بچه‌ها برگشتند و با تمام توان تلاش کردیم تا بازی را به سود خودمان تمام کنیم، هرچند در نهایت موفق نشدیم.

وی با بیان این‌که در ست سوم تا پنجم احساس می‌کنم آن سرویسی را که از خودمان انتظار داشتیم را اجرا کردیم، تصریح کرد: تیم حریف را تحت فشار قرار دادیم. فکر می‌کنم بازی تماشاگرپسندی بود، حتی اگر نتیجه به نفع ایران رقم نخورد.

مدافع میانی تیم ملی درباره شرایط فعلی تیم گفت: این تیم اینجاست که تجربه کسب کند و روز به روز بهتر از قبل شود. نگاه ما به آینده است و احساس می‌کنم این تیم ظرفیت پیشرفت زیادی دارد.

ناصری افزود: هنوز چیزهای زیادی داریم که باید اول به خودمان، بعد به مردم، خانواده‌ها و کشورمان ثابت کنیم. امیدوارم تیمی بسازیم که مردم از دیدن بازی‌هایش لذت ببرند.

وی تاکید کرد: احساس می‌کنم آینده از آن ماست و می‌توانیم در ادامه مسیر شرایط خیلی بهتری را رقم بزنیم.

منبع خبر "افکار نیوز" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.