تشکر عون از دولت تروریست آمریکا به خاطر توافق ذلت‌بار با اسرائیل

خبرگزاری تسنیم جمعه 05 تیر 1405 - 23:10
عون از توافقی تقدیر کرده است که نتانیاهو آن را دستاوردی بزرگ برای صهیونیستها خوانده است.

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،‌ جوزف عون رئیس جمهور غربگرای لبنان از دولت تروریست آمریکا و شخص ترامپ به سبب میزبانی مذاکرات ذلت بار میان بیروت و تل آویو قدردانی کرد.

وی مدعی شد که توافق امضا شده، آغاز راه بازگشت لبنانی ها به سرزمین آزاد شده و خانه های آباد شده آنها خواهد بود.

عون از کشورهایی که به زعم وی دوستان و برادران لبنان هستند به خاطر نقشی که در دستیابی به این توافق ننگین داشته اند، تشکر کرده است.

خاطر نشان می شود که بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی، توافق با دولت غربگرای لبنان را دستاورد بزرگ برای رژیم اشغالگر خواند.

این اظهارات نتانیاهو بیانگر امتیازات بزرگی است که دولت نواف سلام به اشغالگران صهیونیست داده است، در حالی که بخشهایی از خاک لبنان همچنان در اشغال رژیم متجاوز صهیونیستی بوده و این رژیم همچنان به تجاوزات خود ادامه می دهد و بر ادامه اشغالگری اصرار می ورزد.

انتهای پیام/

 

منبع خبر "خبرگزاری تسنیم" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.