ادعای جدید ترامپ درباره نقض آتش بس از سوی ایران + عکس

پارسینه جمعه 05 تیر 1405 - 20:54
رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: ایران دست‌کم چهار فروند پهپاد انتحاری به سمت کشتی‌هایی که از تنگهٔ هرمز عبور می‌کردند، شلیک کرده است.

به گزارش پارسینه و به نقل از تابناک؛ دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا مدعی شد: ایران دست‌کم چهار فروند پهپاد انتحاری به سمت کشتی‌هایی که از تنگهٔ هرمز عبور می‌کردند، شلیک کرده است.

به گفته او، یکی از پهپادها به‌طور مستقیم به عرشهٔ بالایی یک کشتی باری بزرگ و بسیار گران‌قیمت برخورد کرده و خسارت وارد شده، اما کشتی توانسته به راه خود ادامه دهد.

او ادامه داد: ما سه پهپاد دیگر را سرنگون کردیم.

2345686_641
 

 

منبع خبر "پارسینه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.