تاج: کارشکنی‌های آمریکا مانع تیم ملی نمی‌شود/ با قدرت و اتحاد در برابر مصر می‌ایستیم

خبرگزاری میزان جمعه 05 تیر 1405 - 15:51
رئیس فدراسیون فوتبال گفت: با وجود برخی ناسازگاری‌ها، اتحاد خوبی بین ایرانیان حاضر در آمریکا ایجاد شد.
خبرگزاری میزان -

مهدی تاج درباره آخرین وضعیت تیم ملی پیش از دیدار با مصر، اظهار داشت: با توجه به ایام سوگواری حضرت عبدالله الحسین، بازیکنان با نماد‌های مذهبی مناسب در این مراسم شرکت می‌کنند. از طرف دیگر، تیم الحمدلله سرحال و قبراق تمرینات خود را دنبال می‌کند و شرایط مناسبی برای بازی با مصر دارد. البته در فوتبال هیچ‌کس نمی‌تواند از قبل بگوید که حتماً برنده خواهیم شد، اما تمام تلاش ما این است که ان‌شاءالله بهترین نتیجه را در این مسابقه کسب کنیم.

وی افزود: جلسات خوبی هم با کادر فنی و هم با بازیکنان برگزار شده و همه برای رقم زدن یک پیروزی آماده هستند. با وجود میزبانی نامناسب، برخی کارشکنی‌ها و شرایطی که میزبان فراهم کرده است، تیم ملی مسیر خودش را با قدرت ادامه می‌دهد.

رئیس فدراسیون اضافه کرد: اتحاد بسیار خوبی میان ایرانی‌های حاضر در اینجا برای حمایت از تیم ملی شکل گرفته است. همان‌طور که در دو بازی قبلی هم دیدید، با وجود تعداد بسیار محدودی از افراد ناسازگار، انبوهی از مردم برای حمایت از تیم ملی به ورزشگاه آمده بودند. 

تاج تصریح کرد: فکر می‌کنم این حمایت در ادامه نیز وجود داشته باشد. همچنین پرچم‌ها، لباس‌ها، تیشرت‌ها، کلاه، شال و دستبند‌هایی میان هواداران توزیع شده تا از بازیکنان حمایت کنند. شرایط خوبی داریم و امیدواریم با نتیجه مطلوب همراه شویم.

وی درمورد نفرات مصدوم تیم مقابل مصر، توضیح داد: بازیکنان در بازی‌های قبلی مصدومیت‌های جزئی داشتند، اما در حال حاضر مورد خاصی وجود ندارد. فقط روزبه چشمی شرایطی دارد که شاید بتوان از او استفاده کرد. تا جایی که من اطلاع دارم و دیروز هم در کنار تیم بودم، بازیکن خاصی نیست که غایب باشد، مگر اینکه در یکی دو روز آینده اتفاقی رخ دهد.

رئیس فدراسیون در پاسخ به این سوال که اگر تیم ملی صعود کند، به کمپ تیخوانا بازمی‌گردد، گفت: ادامه برنامه به نحوه صعود بستگی دارد. اگر به عنوان تیم اول صعود کنیم، شرایط متفاوت خواهد بود. اگر به عنوان تیم دوم یا سوم صعود کنیم نیز شرایط و حتی کشور و شهری که باید به آن برویم متفاوت است. 

تاج افزود: باید منتظر نتایج سایر مسابقات باشیم تا مشخص شود در مرحله بعد با چه تیمی روبه‌رو خواهیم شد و محل برگزاری مسابقه کجا خواهد بود.

رئیس فدراسیون خاطرنشان کرد:، اما آنچه قطعی است این است که تیم بعد از بازی، با توجه به شرایط نامناسبی که میزبان ایجاد کرده، همان شب ورزشگاه را ترک می‌کند. مسابقه ساعت ۸ شب برگزار می‌شود و پس از پایان بازی و انجام امور مربوطه، تیم به فرودگاه می‌رود و حدود ساعت ۳ تا ۴ بامداد به کمپ بازمی‌گردد. سپس منتظر مشخص شدن نتایج و برنامه مرحله بعد خواهیم ماند.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.