استقبال دبیرکل سازمان شانگهای از امضای تفاهمنامه میان ایران و آمریکا

خبرگزاری مهر جمعه 05 تیر 1405 - 14:29
دبیر کل سازمان همکاری شانگهای در دیدار با سفیر ایران در چین، ابراز امیدواری کرد که امضای تفاهمنامه میان آمریکا و ایران، به امنیت و صلح در منطقه کمک کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تارنمای سازمان همکاری شانگهای، «نورلان یرمکبایف» دبیر کل این سازمان، در دیدار با «عبدالرضا رحمانی فضلی» سفیر ایران در چین، وی را از آمادگی برای برگزاری رویدادهای اصلی سازمان همکاری شانگهای در دوره ریاست قرقیزستان و پیشرفت ابتکارات ایران در حوزه‌های مختلف در این سازمان مطلع کرد.

وی همچنین از رحمانی فضلی به خاطر دعوت ایران از او برای حضور در آیین تشییع رهبر شهید حضرت آیت‌الله‌العظمی سیدعلی خامنه‌ای (ره) تشکر و آمادگی خود را برای سفر به ایران اعلام کرد.

رحمانی فضلی نیز از سازمان همکاری شانگهای به خاطر حمایت و توجه مداوم آن به مسائل مورد علاقه جمهوری اسلامی ایران ابراز قدردانی کرد.

همچنین دو طرف بر علاقه متقابل خود برای تقویت بیشتر همکاری‌های عملی در چارچوب این سازمان تاکید کردند.

منبع خبر "خبرگزاری مهر" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.