به گزارش "ورزش سه" و به نقل از تابناک، وزیر امور خارجه پیامی در حساب کاربری خود در شبکه ایکس منتشر کرد. متن پیام عباس عراقچی در شبکه ایکس به شرح زیر است:
«پس از بیانیه مشترک اخیر در مسقط، امروز گفتوگویی سازنده با جناب بدر البوسعیدی داشتم.
ما بار دیگر تأکید کردیم که ایران و عمان گفتوگوهایی را برای «تعیین چارچوب اداره آینده و خدمات دریایی در تنگه هرمز» انجام خواهند داد. ما برای پیشبرد این روند مصمم هستیم و این کار را با هماهنگی و در تبادل نظر با همسایگان خود به انجام خواهیم رساند.»