مسؤولیت حذف با ما بازیکنان است؛/ اشک‌های دروازه‌بان اردن مقابل دوربین‌ها

ورزش سه سه شنبه 02 تیر 1405 - 10:42
دروازه‌بان اردن پس از شکست مقابل الجزایر، با چشمانی اشکبار از هواداران کشورش عذرخواهی کرد.

به گزارش "ورزش سه"، شکست 2 بر یک تیم ملی اردن برابر الجزایر در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی 2026، ضربه سنگینی به شاگردان جمال سلامی وارد کرد و آنها که پس از زدن گل اول به کسب نتیجه‌ای تاریخی و پیروزی امیدوار شده بودند، در نیمه دوم دو بار از روی ضربات کرنر دروازه‌شان را باز شده دیدند و با دومین شکست متوالی، از این رقابت‌ها کنار رفتند تا آخرین دیدارشان برابر آرژانتین تشریفاتی باشد.

یزید ابو لیلی، دروازه‌بان اردن یکی از بازیکنانی بود که این شکست را بیش از همه به خود گرفت. او که پس از باخت 3 بر یک مقابل اتریش با انتقادهای فراوانی مواجه شده و حتی برخی خواهان نیمکت‌نشینی‌اش بودند، بار دیگر از سوی جمال السلامی به ترکیب اصلی رسید و با چند واکنش مهم، مانع گل‌های بیشتر الجزایر شد.

با این حال، ضعف اردن روی ضربات ایستگاهی و ناهماهنگی میان خط دفاع و دروازه‌بان باعث شد الجزایر در نیمه دوم دو بار از روی کرنر گلزنی کند و سه امتیاز حساس این دیدار را به دست آورد.

ابو لیلی پس از پایان بازی و هنگام گفت‌وگو با رسانه‌ها نتوانست جلوی اشک‌هایش را بگیرد و گفت: «هدف ما خوشحال کردن مردم اردن با کسب پیروزی بود. بدشانس بودیم. اشتباهات کوچک و گل‌هایی که از روی ضربات ایستگاهی خوردیم، بدون اینکه حاصل کارهای تاکتیکی خاصی باشند، باعث شکست ما شدند. مسؤولیت این نتیجه بر عهده ما بازیکنان است. از هواداران عذرخواهی می‌کنیم و امیدواریم در تورنمنت‌های آینده جبران کنیم.»

اردن در آخرین دیدار خود در جام جهانی 2026، یکشنبه آینده برابر آرژانتین و لیونل مسی قرار خواهد گرفت؛ مسابقه‌ای که بیش از هر چیز، برای این تیم جنبه‌ای خاطره‌انگیز خواهد داشت.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.