کاراته قهرمانی آسیا| صعود کومیته تیمی بانوان ایران به فینال

خبرگزاری میزان شنبه 30 خرداد 1405 - 12:17
تیم کومیته بانوان ایران با سه پیروزی متوالی راهی دیدار نهایی بیست و دومین دوره مسابقات قهرمانی آسیا در بالی اندونزی شد.
خبرگزاری میزان -

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، در سومین روز پیکارهای کاراته قهرمانی آسیا امروز، شنبه ۳۰ خردادماه کومیته تیمی بانوان به میدان رفتند. ملی‌پوشان کشورمان در دور نخست با نتیجه ۲ بر یک از سد چین تایپه گذشتند. در این دیدار سارا بهمنیار برابر حریف خود نتیجه را واگذار کرد، اما فاطمه زهرا سعیدآبادی با برتری ۱۱ بر یک و مبینا حیدری با پیروزی ۵ بر صفر، صعود ایران به مرحله بعد را قطعی کردند.

بانوان ایران در دور دوم نیز با نتیجه قاطع ۲ بر صفر تیم ازبکستان را شکست دادند. مبینا حیدری ۴ بر صفر و فاطمه زهرا سعیدآبادی ۳ بر صفر مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند.

در مرحله نیمه‌نهایی نیز تیم ایران با نتیجه ۲ بر صفر از سد ویتنام گذشت. حنانه صالحی ۷ بر ۴ و فاطمه زهرا سعیدآبادی ۱۰ بر صفر حریفان خود را شکست دادند تا تیم کشورمان جواز حضور در دیدار نهایی را کسب کند.

تیم کومیته بانوان ایران فردا برای کسب مدال طلای آسیا به مصاف تیم ژاپن خواهد رفت.

انتهای پیام/

منبع خبر "خبرگزاری میزان" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.