تحویل خودروهای ناقص سایپا طی ۲ ماه

دنیای اقتصاد شنبه 30 خرداد 1405 - 00:03
مهر: رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران گفت: تولید خودروهای ناقص سایپا به علت نبود قطعه است که هم‌اکنون با امضای تفاهم‌نامه مقرر شده است تا تحویل قطعات ادامه یابد.

فرشاد مقیمی درباره تولید خودروهای ناقص سایپا اظهار کرد: وزارت صمت به این موضوع ورود کرد و تفاهم‌نامه‌ای بین سایپا و کروز امضا شد، تکمیل و تحویل خودروهای ناقص آغاز شده است و طی یک تا دو ماه آینده همه خودروهای ناقص سایپا، تکمیل می‌شوند و به دست خریداران می‌رسند. وی در مورد خبر اعطای تسهیلات ۱۰۰همتی به دو خودروساز بزرگ کشور، گفت: این خبر به درستی منتقل نشد و در واقع موضوع تسهیلات ۱۰۰همتی به خودروسازان، افزایش حد اعتباری آنها بود و تسهیلات خاصی در نظر گرفته نشده است. روز چهارشنبه نیز خبر دیگری در ارتباط با خودروسازی سایپا با موضوع افزایش قیمت به نقل از مدیرعامل این شرکت منتشر شد.

در همین‌باره، مدیرعامل شرکت سایپا اعلام کرد که تاکنون هیچ مجوزی برای افزایش قیمت محصولات این شرکت صادر نشده است. علی شیخ‌زاده، در نامه‌ای به سلطانی، رئیس اداره نظارت بر ناشران گروه صنعتی و معدنی سازمان بورس و اوراق بهادار، اعلام کرد که تاکنون هیچ‌گونه مجوزی برای افزایش قیمت فروش محصولات این شرکت دریافت نشده است. مدیرعامل سایپا همچنین اعلام کرد در صورت صدور مجوز افزایش قیمت، موضوع از طریق سامانه کدال به اطلاع سهامداران و عموم خواهد رسید.

منبع خبر "دنیای اقتصاد" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

بیشتر بخوانید