هواداران مراکش، بوستون را سبز و قرمز کردند

ورزش سه جمعه 29 خرداد 1405 - 22:58
ساعاتی مانده به دیدار حساس تیم‌های ملی مراکش و اسکاتلند در جام جهانی ۲۰۲۶، هواداران مراکشی با حضور گسترده در خیابان‌های بوستون، فضای این شهر را تحت تأثیر خود قرار دادند.

به گزارش"ورزش سه"، هزاران هوادار مراکش از ساعات ابتدایی روز در نقاط مختلف شهر بوستون و اطراف محل برگزاری مسابقه تجمع کردند و با در دست داشتن پرچم‌های کشورشان و سر دادن شعارهای معروف، به استقبال دیدار سرنوشت‌ساز برابر اسکاتلند رفتند.

ویدئوهای منتشرشده از خیابان‌های بوستون نشان می‌دهد که هواداران مراکش با شور و هیجان خاصی در حال حمایت از تیم ملی کشورشان هستند و فضای اطراف ورزشگاه را به رنگ پرچم‌های قرمز و سبز درآورده‌اند.

این مسابقه از اهمیت ویژه‌ای برای شاگردان سرمربی مراکش برخوردار است. آنها در نخستین دیدار خود موفق شدند برابر برزیل به تساوی یک بر یک برسند و حالا برای کسب نخستین پیروزی خود در جام جهانی ۲۰۲۶ آماده می‌شوند.

در سوی مقابل، اسکاتلند با پیروزی یک بر صفر مقابل هائیتی وارد این مسابقه شده و برای قطعی کردن صعود تاریخی خود به مرحله حذفی تنها به یک امتیاز نیاز دارد.

با توجه به استقبال چشمگیر هواداران دو تیم، انتظار می‌رود ورزشگاه ژیلت در ایالت ماساچوست یکی از پرشورترین شب‌های خود در این دوره از جام جهانی را تجربه کند.

منبع خبر "ورزش سه" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.