اجرای «ویران‌تَن» در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان

خبرآنلاین جمعه 29 خرداد 1405 - 16:01
نمایش «ویران‌تَن» با طراحی، نویسندگی و کارگردانی علیرضا اخوان در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران روی صحنه خواهد رفت.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی اثر، این نمایش با بازی علیرضا اخوان، در قالب یک مونولوگ‌درام، با نگاهی به مفاهیم عشق، فقدان و حافظه، تجربه انسان در مواجهه با غیاب و از دست دادن را روایت می‌کند.

در خلاصه داستان «ویران‌تَن» چنین آمده است: «زیرا که مردگان این سال عاشق‌ترینِ زندگان بوده‌اند.» سارا نوروزی و شاهین فروزانفر تهیه‌کنندگان «ویران‌تَن» هستند.

اجرای «ویران‌تَن» در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان

علیرضا اخوان پیش از «ویران‌تَن»، دو سال پیش، نمایش «سنتز» را در تئاتر شهرزاد روی صحنه داشت.

این نمایش از یکشنبه ۷ تیر ۱۴۰۵ تا جمعه ۲ مرداد ۱۴۰۵ هر روز (به جز شنبه‌ها) ساعت ۲۰:۳۰ در سالن استاد انتظامی خانه هنرمندان ایران میزبان مخاطبان خواهد بود و بلیت‌فروشی این نمایش از یکم تیر ۱۴۰۵ آغاز خواهد شد.

۲۴۲۲۴۳

منبع خبر "خبرآنلاین" است و موتور جستجوگر خبر تیترآنلاین در قبال محتوای آن هیچ مسئولیتی ندارد. (ادامه)
با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت تیترآنلاین مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویری است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هرگونه محتوای خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.